Hallooo snel berichtje van mij uit Schotland! Het is hier geweldig! Schitterend weer tot nu toe, en heerlijk eten. Maar toch niet slecht voor de lijn, eet wel slechte dingen maar we lopen en bewegen heeeeel veel.
Ik ben er weer vandoor, allemaal het topic volgen op Internationaal he! Daar plaatsen we regelmatig updates, heb er net nog 1 neergezet.
Ik mis LJ trouwens, waar hangt ze uit? Moet ze veel werken?
Ik heb gisteren echt een bar slechte dag gehad. Eerst die ministroopwafels waar ik er wel 6 ofzo van op heb. Toen na 't sporten (waar ik waarschijnlijk wel goed heel wat kcal verbrand heb) een broodje met Duo Penotti, een klein stukkie appeltaart en chippies... SHAME ON ME!!
Dan voel ik me echt verschrikkelijk daarna. Echt, niet te geloven! Ik weet wel dat de dietiste gezegd heeft dat mijn lichaam af en toe wat lekkers best aankan, maar dit was wel echt heel erg!
Ja En ik heb alweer spijt dat ik ben gegaan want ik ben doodmoe. Maarja hingen 4 vriendinnen aan de telefoon dat ik echt moest komen enzo. Maarja, de spa blauw en red bull waren lekker
LittleAnn schreef:
Have fun SL hopen dat je toekomstige man een beetje meewerkt dit keer en die blonde thuis laat
Hij is er doordeweeks bijna nooit en gister dus ook niet
Aargh verschrikkelijk, nu al wakker. Belt mijn vader heel vrolijk naar de huistelefoon, die dus ook op mijn kamer staat. 'Ja hoi we zijn in het hotel blablablablabla..' Aargh pap, het is 9.15, laat me anders even slapen
Ik heb LJ ook al een keertje gesmst, alles is goed met haar, maar geen idee waarom ze nooit meer online is. Ik bel haar eventjes later....
Ohhh meiden zometeen om 2 uur heb ik mijn laatste gesprek met mijn locatie!! Ik ben zo benieuwd wat hij van mijn plan vond en of hij akkoord gaat met mijn voorstel wat geld betreft!
Planning: o/t: magere aardbeienkwark met muesli met een nectarine l: twee vb met corned beef en twee tomaatjes t: twee vb met light pindakaas a: salade met tomaten, komkommer, gekookt ei en huten kase, toetjes is fruit.
Vandaag maar Bonn doen, we zijn in ieder geval wakker en aangekleed Ben nog steeds snipverkouden, bah. Planning: O: 2 bb met eiersalade T: bakje hopjesvla L: 2 bb met kaas (meenemen in auto) T: ? A: ?, waarschijnlijk frieten want we eten onderweg
Maar goed, we lopen daar ook de hele dag rond dus dat gaat er wel weer af. Stond gister nog op de weegschaal, was niet eens aangekomen van dit weekend
LA ik duim natuurlijk ook voor je, maar dat komt vast wel goed
Ik heb net mijn bestelde moskio-vliegendeken aangeleverd gekregen en laat ik nu net naar buiten willen vandaag! Kan ik dus mooi meteen de deken testen. Ik hoop dat hij past, want ik heb geen idee of hij teruggestuurd kan! Het is een deken met zadeluitsparing en mét hals, dus als het goed is moet het niet in de weg zitten met rijden en de dazen helemaal tegenhouden.
Mijn planning: o: / (ben echt net wakker en over een uur ga ik met mijn moeder samen lunchen, dus dan wacht ik gewoon nog even) t: plakje koek l: 4x knackebröd met slankie fris en romig t: banaan d: ? t: evergreen
Beweging: Buitenritje van een uur of 2, werken van 17.00-23.00 uur.
Zo net Jan ter Beek gebeld, ik moet echt auto rijlessen gaan nemen Dinsdag 2 uurtjes achter elkaar rijden, daarna beetje wachttijd tot september, maar wel met wat gaatjes in augustus gelukkig, dus moet lukken
Goedemorgen, ik ben ook weer wakker... Ben even het huis een beetje aan het fatsoeneren voordat de werkster komt en daarna zal ik een poging doen om boodschappen te halen. Iig al wel weer iets minder last van m'n rug
Ik heb 1 les gehad paar dagen na mijn verjaardag en verder paar keer met vrienden gereden, ik weet het, slechttt Dus nu maar echt lessen Meteen dubbele genomen voor dinsdag
Ach, ik ben al 20 en heb nog geen enkele rijles gehad
Ik heb trouwens zo'n deken gekocht: Onderkant is ietsjes korter zodat je gewoon kunt drijven. Vind ik een beetje jammer, want daar komen ook veel dazen. Misschien dat ik een extra buikflap koop als de deken past, dan kan ik die eraan fabriceren en zijn we helemaal daasvrij