Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hwn schreef:Snel enkele pagina's doorgelezen, en valt me op dat iedereen hier zo extreem weinig eet, dat bijna niemand boterhammen met choco als ontbijt neemt, en dat de meesten geen volwaardige warme maaltijd eten. Weet niet of dit een typisch verschil is tusssen NL en BE ?
. Ik zit gemiddeld rond de 2600kcal per dag gok ik (soms wat meer, soms minder), maar beweeg ook veel.
wat vreselijk! Kan me voorstellen dat je daardoor van slag bent.
Gisteravond na meer dan tien uur reizen toch nog achter het stuur gekropen en de groentenafdeling van de supermarkt leeggeshopt
hwn schreef:Snel enkele pagina's doorgelezen, en valt me op dat iedereen hier zo extreem weinig eet, dat bijna niemand boterhammen met choco als ontbijt neemt, en dat de meesten geen volwaardige warme maaltijd eten. Weet niet of dit een typisch verschil is tusssen NL en BE ?
Ik ben een echte vreetzak, maar heb ook een actief leven. Boterhammen met choco zijn overigens erg lekker, maar persoonlijk probeer ik dingen te eten met veel voedingsstoffen. Zo hou ik langer een vol gevoel en crave ik minder ongezonde dingen. Ik denk ook dat veel andere dames hier in het topic zo gezond mogelijk proberen te eten en niet persee heel weinig.