Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bhriseis schreef:Miss Annemijn, als dat het geval is moet je je verbranding weer opkrikken door voldoende kcal te gaan eten, of je komt in een neerwaartse spiraal terecht.
Helaas lijkt het een beetje in de familie te zitten dit type lichaam..
Misschien moet ik toch maar wat meer moeite doen om te eten. Aangezien ik me nu afvraag als ik een kommetje chips eet 's avonds, hoe slecht ik me wel niet ga voelen
Lijkt me geen goeie gedachte..

NeverGiveUp schreef:Nou dat betwijfel ik hoor. Je hoort geen brok in je maag te krijgen bij het idee dat je een bakje chips eet
Misschien als je het gewoon goor vindt, maar anders niet.
En ik denk ook echt niet dat iedereen dat hier heeft, misschien bij jou
Dan zijn we namelijk verkeerd bezig met zn allen. Een gezond voedingspatroon houdt ook in dat je af en toe gewoon iets lekkers kan en mag eten hoor.
Al heb ik zondag mezelf dan weer wel een hamburger en banana split in de namiddag gegund. Gewoon omdat het maar af en toe is en ik en manlief eens samen erop uit waren en het dus gewoon ook mocht van mezelf. Ik neem me dan ook wel voor dat dat niet elke dag kan... Is dat dan te obsessief? Als ik gewoon eet waar ik zin in heb, dan loopt het zo de spuigaten uit hoor.
Het is misschien mijn idee, maar een tijdje geleden vond ik dat er minder gezonde lijstjes tussen zaten dan nu.
Maar inzien dat je een probleem hebt is een grote eerste stap!
maar ik eens uitzoeken wat ik acceptabel vind. Bedankt voor al de reacties iig!