Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gisteren had ik er gewoon 1800.
ik blijf gewoon eten. Maar vind het lastig om te bepalen wát haha.
Probeer je eetpatroon te veranderen naar een gezond patroon, en die kilo's gaan ook weg, op een verantwoorde, energierijke manier.
Dan heb ik natuurlijk alle tijd van de wereld om veel te bewegen, terwijl ik echt niet zo vaak aan sporten toekwam tijdens mijn vakantiebaantje.
) Ik heb absoluut geen gevoel voor ritme en ben ook niet lenig. Lichaamscoördinatie ken ik ook al niet
Maar het belangrijkste is dat ik het heel leuk vind!

Ik had vanmorgen ook heel erg trek in zoet, maar doordat ik nu beter inzicht heb in hoeveel zoiets slechts nou eigenlijk is, ben ik niet doorgegaan met vreten. De lijsten werken top voor me
Ik vind het een net lijstje hoor!
Dít kan ik heel lang volhouden!

Maar vandaag heb ik juist weer helemaal geen trek terwijl ik veel meer gedaan heb dus toch maar gewoon goed gegeten.
), eet het liefst elke dag hetzelfde
(maar ook wel heel moeilijk
) En dat je het leuk vind is inderdaad het allerbelangrijkst, maar met jou inzet wordt je er vast ook nog eens goed in!
) KarinvdM schreef:O: Yoghurt met chia, DV- bosvruchten en gepofte quinoa
T: Honingmeloen en druiven
L: 2 zelfgemaakte kwarkbollen met krenten, rozijnen en appel
T: Warme choco met slagroom (manlief nam ook nog een enorme punt appeltaart)
T: Honingmeloen
A: uit eten; verschillende soorten vlees en vis (oa garnalen, zalm, tonijn, paling en kalfshaas) en groente en rauwkost. Een desert van 5 verschillende kleine toetjes; oa crème brulee, ijs, tiramisu en slagroom. Erg lekker allemaal
D: groene thee, water, cola light en een borrel
B: Halve dag rondslenteren in het Dolfinarium
(5 min fietsen) Anke98 schreef:KarinvdM schreef:O: Yoghurt met chia, DV- bosvruchten en gepofte quinoa
T: Honingmeloen en druiven
L: 2 zelfgemaakte kwarkbollen met krenten, rozijnen en appel
T: Warme choco met slagroom (manlief nam ook nog een enorme punt appeltaart)
T: Honingmeloen
A: uit eten; verschillende soorten vlees en vis (oa garnalen, zalm, tonijn, paling en kalfshaas) en groente en rauwkost. Een desert van 5 verschillende kleine toetjes; oa crème brulee, ijs, tiramisu en slagroom. Erg lekker allemaal
D: groene thee, water, cola light en een borrel
B: Halve dag rondslenteren in het Dolfinarium
Ik woon bij het dolfinarium!!(5 min fietsen)
)
En dat lukte want ik moest bijna huilen toen week 4 was afgelopen en 2 nog moest
Ik was bewust met de zwaarste begonnen maar even het cardio-plankgedeelte in week 2 vergeten
Ik maak bijna nooit taarten, ze komen hier thuis nooit op. We zijn maar met z'n drieën en alledrie vinden we een stukje taart wel lekker, maar niet dagenlang achter elkaar haha.
Veel verjaardagen, uit eten en dat soort dingen.
), 1 cracotte 15+ smeerkaas
Ik vind speltzemelen een minder sterke smaak hebben dan tarwezemelen. 
Maar ik vind ze nu oprecht lekker.