Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
klink goed, die smoothie!
Jaa heb ook gezonde boodschapjes gedaan.. gezond beleg Kipfilet en filet american en eierkoeken voor tussendoor en verder moet ik maar verplicht vk crackers gaan eten ofzo als tussendoortje.
)
Was ook gezellig met vriendinnetje, had dr al weer even niet gezien Sizzy schreef:Mijn dag dan ook even:
O: magere yoghurt met muesli appel/rozijn
t: appel
L: 2 bb 30+ kaas/mosterd, cup a soup tomaat
t: 1x bb 30+ kaas/mosterd
D: pasta met gehakt, rode saus, champignons, courgette, ui & knoflook
t: activia yoghurtje
Bew: paardrijden
hij liep weer fijn, in het begin beetje onrustig in de aanleuning, maar dat verbeterde al snel. Bak was goed te doen
in 1 hoek iets harder, rest was top.

Citaat:In het Verwen arrangement gebruiken we de producten van Alcina ( Dr Kurt Wolff ).
Het Verwen arrangement omvat;
*ontvangst met koffie of thee en iets lekkers
*samen met u nemen wij het programma door en krijgt u een rondleiding door het beautycenter
*een zeer bijzondere gezichtsbehandeling van 45 min. met een reiniging, peeling, een exclusieve edelsteen drukpuntmassage en een aan uw huidtype aangepast speciaalmasker
*een heerlijke lichaamspakking
*onbeperkt gebruik van mineraal water, koffie en thee
*gebruik van alle saunafaciliteiten zoals onze Finse sauna, Romeins stoombad, infrarood sauna, luxe massagedouches, de traditionele dompelton en stortemmerdouche
*bijbruinen op de comfortabele snelbruiner
*een waterstraal lichaams massage op onze Hydrojet
*een uitgebreide luxe lunch
*gebruik van doucheschuim, shampoo, diverse bodyscrubs
*diverse heerlijke hapjes en drankjes gedurende uw verwendag
*gebruik van badjas, handdoeken en slippers, badkleding toegestaan maar niet verplicht
U wordt om 9:00 uur verwacht. U wordt dan ontvangen met koffie of thee en iets lekkers. Uw beautydag eindigt om ongeveer 16.30 uur.

maar was lekker 

één keertje moet kunnen ja, maar ik heb de laatste 2 weken wel vaker ongezonde avondmenu's voorbij zien komen.
voel me nu wat meer opgeblazen, maar ben ook ongesteld, dus vandaar
dus daar maak ik me maar niet te druk om.
je avondmenu klinkt heerlijk
betere lunch en tussendoortjes!
Dat is de kunst natuurlijk haha
Lekker falafel!!