Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzy schreef:Met de Wii fit kun je jezelf wegen en geeft hij je BMI en hoeveel je bent afgevallen. Nou staat mijn BMI dik in het rood dus ik heb wel een vermoeden van mijn gewicht maar het is net even fijner en voor mij ook motiverender om op die manier met mijn gewicht bezig te zijn.Hoezo kun je dat met de Wii bijhouden dan Katja?
magriet schreef:katiavl schreef:Zo erg zal het bij jullie niet zijn
Hoe bedoel je dat.
Een hometrainer verveelt me snel. Ben bang dat dat met de WII ook gaat gebeuren en dat zou ik zonde van het geld vinden. Als ik wat verder ben met revalideren wil ik 1-2x per week gaan zwemmen denk ik
magriet schreef:katiavl schreef:Zo erg zal het bij jullie niet zijn
Hoe bedoel je dat.
Een hometrainer verveelt me snel. Ben bang dat dat met de WII ook gaat gebeuren en dat zou ik zonde van het geld vinden. Als ik wat verder ben met revalideren wil ik 1-2x per week gaan zwemmen denk ik
Katja schreef:Sizzy schreef:Met de Wii fit kun je jezelf wegen en geeft hij je BMI en hoeveel je bent afgevallen. Nou staat mijn BMI dik in het rood dus ik heb wel een vermoeden van mijn gewicht maar het is net even fijner en voor mij ook motiverender om op die manier met mijn gewicht bezig te zijn.Hoezo kun je dat met de Wii bijhouden dan Katja?
SAKKIA schreef:Maar dat ligt ook weer heel erg aan je lengte.
Vriendjelief zij gisteren dat ik een dikke kont hadKon wel boos worden, maar ja hij heeft wel gelijk
Moet ook zeggen dat het me wel weer motiveert hoor
![]()
Hij zei het gelukkig wel met een lach en niet als commentaar
Katja schreef:Ik wordt altijd helemaal nerveus van alle lage gewichten die ik hoor maar met 1.83m en cupmaat groot ga ik gewoon nooit heel weinig wegen want dat zou niet gezond zijn.
Sizzy schreef:Ach het wisselt zo ontzettend per persoon Katja, ik ben bijvoorbeeld van mezelf al vrij smal gebouwd, niet superveel heupen, dat scheelt ook al enorm.
Katia: welke kledingmaat heb jij eigenlijk?