Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
was afscheidsfeestje hier thuis van een huisgenootje. Die vertrekt vrijdag naar Zweden voor 4 mnd stage. Teveel biertjes op
Vrijdag ga ik uit eten, dus ik meld me zaterdag wel weer
hahaha 

Sizzy schreef:Sok eet het
Ik vind het niet te nassen

kvind het ook raar, friet, koeken, warm eten enzo.
Sizzy schreef:Ja, maar die gegevens op valtaf.nl worden eerst wel 'gescand'![]()
He bah LJ, weer ziek?![]()
Gisteren weer te slecht bezig geweestwas afscheidsfeestje hier thuis van een huisgenootje. Die vertrekt vrijdag naar Zweden voor 4 mnd stage. Teveel biertjes op
![]()
Vanavond wordt het ook schandaligVrijdag ga ik uit eten, dus ik meld me zaterdag wel weer
hahaha
Komt wrs omdat ik nu met al die kids werk, en tjah, waar kids zijn, zijn volop aan ziektekiemen! Dus eerst een buikgriepje te maken en nu een gewoon griepje. Hoop dat het allemaal meevalt en het snel weer over is. Had (heb!) leuke plannen het weekend!
Met halvarine en een klein beetje hagelslag, of met 30+ kaas.
of de spitskool die ik op mijn lijstje had gezet... hmmmmm
sokje87 schreef:Geloof me, .... Lj
Verder gisteravond nog een beetje zitten snacken, snoepje hier, stukje worst daar. Voel me helemaal niet lekker in mijn vel....al mijn assistenten hebben op dit moment personal problems, dus ik ben de enige die nu de kar trekt op dit moment, en daar komt nog bij dat ik al een week niks van mijn toekomstige man heb gehoord 
sokje87 schreef:Geloof me, bij Australian chocolaatjes krijg je de doos echt niet leeg. Omdat de vulling en de chocola van superkwaliteit is vult het heel snel.
voelt niet fijn...
ik ben al in de mood hahaha