Lay_D schreef:Knuffel voor jou Dideh!
En wat ontzettend lief van je vriendin!
Gaucho, smakelijk!
Mijn vloeibare ontbijt,de 2e inmiddels
[ [url=m/0d5W8K.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ja heel lief!

Vroege vogels vandaag! Geen vakantie voor jullie dus?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DideH schreef:Lay_D schreef:Knuffel voor jou Dideh!
En wat ontzettend lief van je vriendin!
Gaucho, smakelijk!
Mijn vloeibare ontbijt,de 2e inmiddels
[ [url=m/0d5W8K.jpg]Afbeelding[/url ] ]
Ja heel lief!![]()
DideH schreef:Lay_D schreef:
Ja heel lief!![]()
Exitium schreef:Weet niet of er hier mensen oliebollen gaan maken met een pakje van Koopmans, maar dan even opletten
https://www.nu.nl/economie/6175571/koop ... ijzen.html
Exitium schreef:Lekker handigWeet niet of er hier mensen oliebollen gaan maken met een pakje van Koopmans, maar dan even opletten
https://www.nu.nl/economie/6175571/koop ... ijzen.html
Hier over 2,5 een weekje vakantie, krijg half januari de sleutel van m'n nieuwe huis
haffiefreak schreef:Dat ziet er verbazend goed uit! Waarom oliebollenmix?Vandaag de broodbakmachine gebruikt.
1 pak oliebollenmix (jumbo) 300 gr water en 2 eetlepes boter (uit een kuipje)Na 2 plakjes brood wel vol.
[ [url=m/HcKArT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Miesemuisje schreef:[ [url=m/WZOrck.jpg]Afbeelding[/url] ]
poes schreef:McDonald heeft een vleesvervanger die echt net kip is. Sowieso is nepkip heel lijkend op echte kip.
Roodvos schreef:haffiefreak schreef:Dat ziet er verbazend goed uit! Waarom oliebollenmix?Vandaag de broodbakmachine gebruikt.
1 pak oliebollenmix (jumbo) 300 gr water en 2 eetlepes boter (uit een kuipje)Na 2 plakjes brood wel vol.
[ [url=m/HcKArT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Boras schreef:poes schreef:McDonald heeft een vleesvervanger die echt net kip is. Sowieso is nepkip heel lijkend op echte kip.
Zou het dan toch..... Het was in ieder geval echt smakelijk en qua structuur en dus beleving niet van echt te onderscheiden.
He wat vervelend, nu moet ik het nog eens gaan uitproberen
pien_2010 schreef:Als ik vega eet, en ik vind dat echt zaaaaalig, dan wil ik juist niet de smaak van vlees proeven, want vega is daarvoor veels te lekker. Volgens mij is dat al dat nep ook helemaal niet zo gezond. Maar dat is een ander iets.
poes schreef:pien_2010 schreef:Als ik vega eet, en ik vind dat echt zaaaaalig, dan wil ik juist niet de smaak van vlees proeven, want vega is daarvoor veels te lekker. Volgens mij is dat al dat nep ook helemaal niet zo gezond. Maar dat is een ander iets.
Dat valt reuze mee, ook vleesvervangers veranderen.
Ik vind het juist wel fijn dat de keuze er is. Mijn at eet liever met vleesvervangers voor mij is het vaker zonder.