Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SinneJ schreef:Hey allemaal!
Wij hebben vandaag thuis wat slecht nieuws gekregen, maar lang verhaal kort: mijn vader kan al een tijd erg moeilijk slikken en is serieus afgevallen. Hopelijk weten we volgende week meer, maar ik dacht hier eens te horen naar recepten voor echt voedzame maaltijdsoepen bv. Sowieso lijkt aardappel erdoor mixen een mooie optie, maar misschien hebben jullie nog ideeën om hem te laten aansterken zonder dat hij moet kauwen?
Ik hoor het graag!
Anoniem schreef:
poes schreef:Vegetarische slager 1+1 bij delhaize!
SinneJ schreef:Hey allemaal!
Wij hebben vandaag thuis wat slecht nieuws gekregen, maar lang verhaal kort: mijn vader kan al een tijd erg moeilijk slikken en is serieus afgevallen. Hopelijk weten we volgende week meer, maar ik dacht hier eens te horen naar recepten voor echt voedzame maaltijdsoepen bv. Sowieso lijkt aardappel erdoor mixen een mooie optie, maar misschien hebben jullie nog ideeën om hem te laten aansterken zonder dat hij moet kauwen?
Ik hoor het graag!
Jackytje schreef:poes schreef:Vegetarische slager 1+1 bij delhaize!
Bij onze Delhaize verkopen ze dat niet eensVegetarische slager had ook echt een mega lekker bao die ze verkochten bij de AH hier wat verderop. Die zijn er dus ook uit gegaan
Echt alles wat ik lekker vind gaat altijd eruit of op restaurants hebben ze het dan niet meer
Berdien schreef:Ik was gisteren in een gloednieuw, supertrendy restaurant en ze hadden één vegetarisch voorgerecht en verder niets. Gewoon helemaal geen vegetarisch hoofdgerecht! Hoe idioot is dat? Nou heb ik mezelf zalm leren eten en aangezien het een zakelijk etentje was wilde ik er ook niet teveel toestand van maken maar welk ‘gewoon’ restaurant heeft in deze tijd nou geen vega hoofdgerecht? Zelfs in the middle of nowhere in de VS en Marokko hebben ze dat nog
Skinfaxi schreef:Eerlijk gezegd voel ik me ook een beetje afgewezen door mijn familie, ik ben lid van een veganistische vereniging, ben er veel mee bezig en ervaar het dan ook op een manier als een deel van mijn persoonlijkheid.
MarlindeRooz schreef:Je bent toch bij hun thuis te gast? Vind het nogal apart om te verwachten dat zij veganistisch gaan eten omdat jij er bent... word ik ook heel kriebelig en opstandig van.