Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kay_CMoll schreef:Ik neem ook altijd fruit, crackers als tussendoortje vind ik al enormYoghurt met musli zou ik nog wel willen eten, dat lijkt me wel lekker. 'k vind het vaak zo onhandig om een hele voorraad aan te leggen op 't werk aan musli en yoghurt en dergelijke, terwijl een wortel of stuk fruit gewoon in mijn handtas past.
'k vind het nog altijd bizar dat mensen vinden dat ik weinig eet, omdat ik dat zo niet ervaar. Maar je bent al de derde, dus ik veronderstel dat er wel ergens waarheid inzit dan!
NeverGiveUp schreef:Kay_CMoll schreef:Ik neem ook altijd fruit, crackers als tussendoortje vind ik al enormYoghurt met musli zou ik nog wel willen eten, dat lijkt me wel lekker. 'k vind het vaak zo onhandig om een hele voorraad aan te leggen op 't werk aan musli en yoghurt en dergelijke, terwijl een wortel of stuk fruit gewoon in mijn handtas past.
'k vind het nog altijd bizar dat mensen vinden dat ik weinig eet, omdat ik dat zo niet ervaar. Maar je bent al de derde, dus ik veronderstel dat er wel ergens waarheid inzit dan!
Nog iemand nodig die het bevestigt?