Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Smeer ze voortaan even in met factor 50 XD
, op de 1 of andere manier helpt het en de planten hebben er geen problemen mee . Mieren die rennen er mooi voor weg , soms maak ik een emmer aan met peper en kruidnagel even trekken en roeren laten afkoelen en dat giet ik de tuin door
. Til steen op , giet even mijn mengsel en boem het vuil loopt weg !

8nnemiek schreef:Nou, ik zal eens proberen of peper helpt tegen de mieren. Of toch maar een mierenval maken met siroop![]()
Mijn kas laat gelukkig niet enorm veel zon door, maar ik heb em inderdaad wel altijd open staan, anders wordt het er zo snikheet binnen![]()
Mooie foto's inderdaad. Het onkruid valt mee bij jou! Heb je daar nog iets speciaals voor gedaan?

dat kost nog wel even tijd maar minder dan dat ik alles met de hand eruit moet trekken.

Maar de konijnen zijn mij elke keer weer dankbaar.
er is nog een leeg stuk maar er zal straks wel een deel daarvan ingenomen worden door de courgette, pompoen en meloen.
, kan ouders hun tuin eventueel wel gebruiken , maar pap is lekker aan het pensioneren en die heeft al her en der wat gepland en die wil ik niet van zijn troon stoten
, tuin komt wel op den duur.
. Zit 1 tuin 2 straten verderop maar die regels schrikt toch af, aardappels zijn ze enorm bang voor ziekte etc . Maar he voor volgend jaar een nadenker , lekker dichtbij en wat extra ruimte 8nnemiek schreef:Hier staat ie ook in de kas, maar inderdaad ook nog maar een hand groot met nu een komkommer eraan van een centimeter lang![]()
Geef je elke dag flink water, Mathilde? Dat is het enige wat mij niet goed lukt en wat hier zou kunnen verklaren waarom ze vrij langzaam groeien.