ehm, heb net al een croissantje gehad, heb alleen maar slecht beleg op brood (kipkerrie-salade en eiersalade) en vanavond ga ik met vriendinnetje mac'en..
Siz, ik haal er voornamelijk richtlijnen uit, dat werkt wel als het niet past in mijn dag, dan pas ik het gewoon aan, crackers en yoghurt zijn bijv. gewoon niet handig om mee te nemen naar mn werk dus dat gaat m gewoon niet worden en savonds eet ik eigenlijk gewoon vrij normaal..wel gezonder en magerder
En zo voel ik me er wel prettig bij, heb niet het idee meer dat ik iedere dag vetter wordt zeg maar het opgeblazen gevoel is weg
Mijn dag dan ook even: O: magere yoghurt met muesli appel/rozijn t: appel L: 3 bb 30+ kaas/mosterd, cup a soup tomaat t: 2x mandarijn t: paar dropmentos D: ik gok pasta met gehakt, rode saus, champignons, courgette, ui & knoflook t: activia yoghurtje
Ik wil de tas dit weekend ophalen dan kan ik vanaf komende week er lekker mee aan de gang
Ja, tis heel stom, maar dat boek geeft me dan net die richtlijn om het zelf wat beter te doen...gek he? je weet het zelf best wel, maar ik denk toch altijd: ja maar ik heb zoveel eten nodig...terwijl ik het op 3 boterhammen als lunch en 1 boterham tussendoor en voor de rest fruit, ook prima doe zonder honger oid... Ja, voel me er echt wel goed bij, heb savonds ook geen trek oid
Sanne, lekker mac donalds! Ben ik al heeeeeel lang niet geweest.. Van de zomer voor 't laatst ofzo haha
Ik ben vandaag lekker vrij Net beetje opgeruimd.. zo nog meer opruimen.. naar knollie, boodschapje doen en vriendin komt eten vanavond en nog verslag afmaken
1250 restaurants door heel Nederland geven de mogelijkheid om voor 25 euro een drie-gangenmenu te komen eten daar tussen zitten ook verscheidene sterrenrestaurants etc. Erg leuk
Haha ik herken dat wel spetterlover! Ik pas ook op, elke vrijdag en zaterdag en daar hebben ze ook van alles liggen in de bijkeuken.. Thuis heb ik dat niet, maar heb thuis ook gewoon weinig ongezonds in huis.
Zo was net op stal. Is een ijsbaan daar! Je kunt schaatsen naar de longeerbak en de rijbak is heel hard (is die niet zo snel..) dus kon niets.. Ja wandelen, maar ja moest ik ook wel eerst over een glad stuk. Zal die wel overleven zonder ijzers, maar toch. In de actief stal wandelt hij al heel de dag Dus maar even gepoetst, en hoefje bijgevijld. Meneer had ook een klein wondje bij z'n hoofd. Moet zeggen dat hij nog bijna geen wondje heeft gehad sinds die in de groep staat. En hij is wel er bezig andere te slaan en bijten. Dus verbaast me altijd dat hij bijna nooit wat heeft. Maar hij is ook wel razendsnel in wenden en wegrennen, dat scheelt een hoop denk ik.
En boodschapjes gedaan, op de fiets Wel pringles mee genomen, maar verder gezonde dingen