[HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

benangelique

Re: [HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 08:35

balen blini, dat is niet fijn. heb je ze er op de manege wel over aangesproken?
bedankt voor je lieve woorden (en de rest ook trouwens), die doen goed.

van mocca vind ik het wel heel knap dat ze op gewicht kan blijven met haar nieuwe hobby; taartjes maken Haha!

balen uk dat het met het eten niet wil momenteel. heb je eigenlijk nog begeleiding van de dieetiste en psycholoog?

mooi dat pablo er weer goed bij staat en stoer dat je alleen naar buiten kan. genieten dus maar vandaag!

imre, hoe is het nu met de spierpijn?

na een aantal heel ongezonde dagen met een hoop gesnoep en vette troep, trek ik de broekriem maar weer even aan:
o: magere yoghurt met muesli appel/rozijn
t: liga fruitkick, minolea mandarijn
l: 3 krackers filet american, appel
t: 2 krackers filet american
a: lauwwarme tonijnsalade

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 08:36

Wind schreef:
Ik ben twee dagen met Jónas in Deurne, dus zaterdag pas weer online. Doei!

wat gaaf imre! have fun!

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 09:05

veel plezier in Deurne, Wind!

werken was gister echt te saai, bijna geen klanten gehad, dus maar veel schoongemaakt en beetje gestudeerd enzo Clown
ook niet echt lekker gegeten, mie met groenten (ong. alle groente waar ik niet van hou zaten erin Clown) en kip...dus niet zoveel gegeten

Planning vandaag:
O: yoghurt met muesli
L: 3bb (filet americain/fricandeau)
T: appel
T: eierkoek
D: pannenkoeken

Beweging: 5 kwartier fitness

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 09:11

RRRRRRRR koud!!

Heb gister heerlijk balkjes gelopen voor het eerst met mijn poown, hij ging de eerste paar keren flink op zn snuit, maar later had hij zoiets van ohja, laat ik me benen maar eens optillen.

ziehier mijn schema voor vandaag, vind er zelf niet zoveel aan.

O: kop groene thee met rietsuiker, kom meusli met magere perzikyoghurt.
Beweging: Met de hond wandelen, naar werk fietsen dit keer heb ik er 20 min over gedaan, had ff een trage start, niet zogoed geslapen Slapen

T: Banaan, en een nectarine

L: 4 BB sesamzaadjes met dieet halvarine, en aarbeienjam Vingers aflikken daar beni k zo gek op Vingers aflikken

T: nectarine en rijstwafels edit: Zit te denken een lekker bekertje cup a soep champignon te neme Vingers aflikken
Beweging: Naar huis fietsen 10/20 min, hond uitlaten, eten koken

A: ben vergeten het vlees te ontdooien Huilen van het lachen maar de planning was biefstukje, rosti en groenten weet ik nog niet, nog niet in de kast gekeken.
Beweging: Paardje mesten, longeren daarna paardje van vriendin rijden

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 09:41

Ik heb het er gisteravond maar even bij gelaten, ik had geen zin in een woordenwisseling.
Als de eigenaresse vandaag merkt dat ze niet goed loopt, dan weet ik zeker dat ze er wat van gaat zeggen.
Ik ga haar zometeen ook nog even mailen met dit verhaal, want ik vind het gewoon ronduit belachelijk.

Vandaag
Ontbijt : twee volkoren boterhammen met kipfilet & twee bekers thee
tussendoor : een volkoren boterham met kipfilet
Lunch : twee volkoren boterhammen met kipfilet
tussendoor : ..
Avondeten : een kipcordonbleu, gebakken aardappelschijfjes en verse velderwtjes
tussendoor : ..

Ik ga naar school en m'n werk fietsen, dus ik zit vandaag zo'n vijf kwartier op de fiets bij elkaar. Lachen
Vier uurtjes werk ik vanavond, dus dat wordt ook weer heen en weer lopen in de winkel.

Ik deed trouwens net mijn spijkerjurkje aan en hij zit weer als gegoten. Haha!
Op m'n vakantie in juli deed ik voor de laatste keer een aanpaspoging, toen kwam ik er niet meer in en nu zit die weer prima, resultaat : Belinda is heel blij. Haha!

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 11:55

benangelique schreef:
van mocca vind ik het wel heel knap dat ze op gewicht kan blijven met haar nieuwe hobby; taartjes maken Haha!

*LOL*
Ja he.
Maar ik vind het vooral leuk om de taarten te maken, niet zozeer het opeten.
Ik voer ze altijd aan anderen, net zo leuk. Neem altijd wel een stukje, maar heb er helemaal geen behoefte aan om hem helemaal op te eten. Haha!

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 12:00

Haha Mocca, dat heb ik nou ook Haha!. Ik hou heel erg van koken, maar ik hoef het zelf nooit zo nodig op te eten. Koken voor anderen vind ik veeeel leuker *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 12:03

*kijkt om hoekje en zwaait voorzichtig*

mag ik meespelen? Schijnheilig Haha!

ben al tijd aan het opletten qua eten, iets te goed bleek kreeg te weinig binnen en nu sinds een maand bezig met sporten en écht netjes eten Haha!

maar beetje hulp en tips van anderen kan geen kwaad Lachen

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 12:31

dat heb ik dus altijd met pannenkoeken bakken...als ik die zelf moet bakken heb ik tegen de tijd dat we gaan eten echt geen trek meer, dan ehb ik alweer genoeg pannenkoek geroken heel de tijd boven die pan Clown vanavond bakt mn zusje ze gelukkig! (of juist niet ,betekent weer dat ik er wat meer eet Knipoog )

Hoi Suze_! tuurlijk mag je meespelen Knipoog

Pff net in de sportschool geweest, niet heel programma gedaan, want had daarna afgesproken met mn zusje om te gaan kijken voor een lantaarn voor op het graf van mn opa, dus voornamelijk cardio en buikspieren gedaan!
en net even lekker gedoucht en nu moet ik zo naar Den Haag en heb zo geen zin Gaaaap ben helemaal rozig, zou zo kunnen slapen Clown

zijn wel mooi geslaagd voor een lantaarn! het is volgende week zn verjaardag (5 maanden geleden overleden) en wilden met de kleinkinderen toch nog steeds zo'n lantaarn voor op het graf kopen, en nu leek het wel mooi gebaar om die dan met zn verjaardag te plaatsen Lachen zijn alleen nog aan het nadenken of we er nog een klein tekstje op laten graveren, op zich ook leuk, maar twijfelen nog heel erg over wat we dan willen Nagelbijten / Gniffelen

nou, ik ga naar mn bus toe! Doei!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 13:19

Als ik iets bak, voer ik het ook altijd zsm op aan anderen Haha!

Mijn dag vandaag:
O: 2 bb met filet americain en philadelphia/kipfilet
t: -
L: bruine pistolet met achterham + tomaat
t: appel
t: boterham filet americain
D: ?

Bew: paardrijden

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 13:58

ik bak nooit taart oid. vind het vaak zoveel werk en ik eet het toch niet zelf op... is ook een tijdsgebrek-kwestie overigens.

suze, je bent welkom hoor! vertel eens wat over jezelf? lengte, leeftijd, gewicht en streefgewicht. wat eet je gemiddeld op een dag?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 14:27

Lachen

oke, heet dus [***].
ben 28 jaar, 1.76 lang en precieze gewicht weet ik niet. ik heb geen weegschaal, ik haat die dingen Bloos ik ga dus af op mn kleren en mn spiegel nu.. maar denk dat ik iets van 65 kilo ben. wil er niet zo heel veel af. max 5kilo. wil vooral strakker worden en me gezond voelen Ja

sinds een maand doe ik op maandag, dinsdag en woensdag 1,5uur sportschool. krachtraining en cardio. maar krijg net in ander topic te horen wat ik had geopend op welzijn dat het geen goed schema is Verdrietig maar ze gaat me een beginnersschema geven geloof ik dus das fijn. dan kan ik het beter aanpassen!

en ik eet nu meestal 5 a 6 boterhammen en een appel over de dag verspreid (9u, 11u, 12u, 13u, 14u en 16u) en savonds groente met vlees. en op mn boterhammen meestal dingen als filet, rosbief, 20+ kaas met tomaat enzo Lachen

en in het weekend kan ik wel goed hartig snoepen Clown

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 14:34

nou suze, dat klinkt niet zo verkeerd! ik denk alleen dat je streefgewicht erg laag ligt. ik ben 1.74 en nu 68,5 kg.
als ik terug zou gaan naar de 60 kg (jouw streef) zou ik erg dunnetjes zijn.
strakker worden kan altijd natuurlijk!

3x achter elkaar sporten is effectiever dan 3x per week en dan bijvoorbeeld om de dag. een vriend van mij is sportneuroot en traint altijd onder begeleiding, vandaar dat ik dat weet.

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 14:38

oh ik begreep juist altijd dat het altijd wel beter was om er een dagje tussen te laten om je spieren ook weer even rust te gunnen enzo?

nja ik ga altijd gewoon lekker 2 tot 3 keer ind e week, net hoe het uitkomt Lachen

nu naar mn les...Frans...echt zo geen zin in Gaaaap (schandalig ook, 4,5 uur les in de week en dan echt totaal geen motivatie voor de lessen die ik wel heb Clown )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 14:39

ow ik zie dat ik maandag dinsdag en woensdag zei, het is maandag dinsdag en donderdag. Lachen
ik ben geen weekendsporter Bloos Nagelbijten / Gniffelen

ik denk dat ik ook maar gewoon eens moet kijken of ik een keer begeleiding kan krijgen Ja

ik werk niet echt met hoeveel ik wil wegen hoor Lachen
ik kijk vooral in de spiegel en in mn koppie hoe ik me voel.
1.76 en 60 klinkt ver uit elkaar maar vlgs mij heb ik hele lichte botten ofzo, want al mn rondingen zitten dr goed aan hoor Haha! beetje te goed Clown Haha! ik ben best blij met mn lijf, alleen mn buikje en heupen wil ik graag wat minder. en ik wil vooral gezonder zijn. dat gaat al wel goed heb ik het idee Lachen

doe jij ook sporten?

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 15:04

begeleiding bij het sporten in een sportschool is wel belangrijk. zeker als je aan cardio doet.
ik was een fanatieke hardloper, maar heb erg veel last van een overbelaste knie. Nu ben ik af en toe aan het skaten, maar omdat het op het moment achterlijk druk is met studie/huis/werk/paard, schiet het er wel bij in helaas.

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 15:05

Wat studeer je Angelique? Lachen

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 15:17

dag:

O: 1 bb chocopasta, 2 volkorenbeschuit appelstroop
T: appel
L: 2 bruine pistoletjes
T: sinaasappel
D:?? maaltijdsalade denk ik..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 15:50

das naar angelique als je knie niet mee wil werken Lachen

hadden jullie in het begin ook zo moeite met ontbijten?
ik ben echt een slechte ontbijter Nagelbijten / Gniffelen
eet mn eerste boterham op mn werk rond 9.15 en doe er echt half uur over Haha!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 15:51

ik word altijd wakker met honger! Clown

ik studeer sinds dit jaar weer. ik doe de hbo-master: special needs education, autistic behaviour disorders.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 15:53

heb ik alleen in het weekend als ik de avond ervoor gedronken heb haha Haha! en dan maakt mn lief vaak english breakfast Vingers aflikken Vingers aflikken

ik ben ook het braafst als hij niet thuis is Clown
hij werkt op zee en is 2 weken weg 1 a 2 week thuis.
als ie weg is gaat mn schema super. als ie thuis is... gaan er wat meer calorieën in Clown

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 15:55

haha, dan is de regelmaat weg he?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 15:58

ja best wel Haha!
en het is altijd zo'n vakantiegevoel dan.. want hij is dan echt vrij. en dan moet je samen tijd inhalen enzo. dus gezellig uit eten. en wijntjes drinken. en hij kookt zooo lekker Zij zijn groot en ik is klein! Lovers

Haha!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 16:07

ik heb het wat dat betreft ontzettend makkelijk. hans lust niets, wil niets en snoept niet.

ik ga nu naar huis meiden. ga schoonmaken en soppen (kreeg het gisteren niet af), de was wegstrijken en wat nieuwe wasjes draaien en eigenlijk wil ik ook nog aan de slag met het uitzetten van leerlijnen
Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 16:09

leerlijnen? Lachen

ow das wel makkelijk ja! Haha!