Ooohhh wat zag het er allemaal heerlijk uit met kerst bij iedereen! Ik heb die bloemkool aardappelgratin inmiddels ook opgeslagen, ben wel erg benieuwd nu!!
Wij weten inmiddels niet eens meer welke dag het is… iedere dag lekker ontbeten, geborreld… vrijdag uitgebreid gevierd met familie, helaas geen foto van het eten maar wel van de borrelplank en de tafel.
Zaterdag lam gemaakt + borrelplankje
Zondag Indiaas besteld- geen foto van helaas, wel onwijs lekker
Gisteren Indonesisch besteld en daar zelf augurk bij gedaan en zilveruitjes
Dus nu hete eieren opstaan voor bij de restjes Indiaas en Indonesisch!
Vanmiddag tomatensoep met een lekker broodje met dikke laag gezouten boter JUM
Vanavond gourmet voor 2 omdat ik met kerst altijd moet werken
Roodvos
Geplaatst: 28-12-21 18:28
Veel heerlijke kerstrestjes zie ik .
Ik had vandaag geen restjes maar meer de noodmaaltijd voor 2e kerstdag. Voor het geval de verwachte gladheid ervoor zou zorgen dat het slimmer was om thuis te blijven.
Varkenshaas met witlof salade.
DearDarling
Geplaatst: 28-12-21 18:30
Ohhhh gourmet… guilty pleasure, zo lang geleden. Geniet ervan
Hete eieren oftewel sambal telor ofzoiets. Iedereen noemt het anders, het zijn hardgekookte eieren gesudderd in een tomatensambal saus. Heel lekker!
Boras
Geplaatst: 28-12-21 19:15
Gelukkig eindelijk weer "normaal" eten
Een Turks pannetje met kip en kikkererwten (waar ik gek op ben) en bulgur
en dochter at liever een restje groenteratatouille met kaas uit de oven
Met ciabatta.
gaucho
Geplaatst: 28-12-21 19:43
Sambal telor
Hier ook kikkererwten geroosterd bij een Restje geroosterde wortels en parelcouscous
Gister bij schoonouders blijven eten, dus we hadden vandaag nog restjes aardappelgratin uit de oven, wat geroosterde wortels met honing, restje champignons en courgetten met wat vegan bacon en sojasaus, en wat vegan kerstboom burgertjes, en nog wat stoofpeertjes. Heerlijk gegeten!
Tot nu toe een ellendige december beleefd, dus vandaag even naar de andere kant van het land om mijn beste vriendinnetje te bezoeken die ik helaas door de afstand veel te weinig zie
Er werd ruimschoots voor comfortfood gezorgd:
Ik heb ook nog ergens laten vallen dat chocolade de oplossing zou zijn voor alle ellende, had ze dit klaarstaan