Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dan lijkt het idd realistischer. phormicola schreef:O: 2/3c havermout, laatste restje whey, cacao, 1 banaan, 1el pindakaas, 1el appelstroop, halfvolle melk en water
L: 2 meegranenboterhammen met een halve avocado, ui en komkommer, 1 roggecracker met leverworst en ui
T: schaaltje magere yoghurt met een kwart galia en stevia, 1 kleine appel, 1 'bulletproof' koffie (zwarte koffie met een klontje boter, is weer iets nieuws, maar erg lekker!)
T: 3 roggecrackers met dunnetjes pesto, 1 mg kapje met pindakaas
A:halve bloemkool met zout, gebakken aardappelschijfjes met wat mayo, pindasaus en ui, 1 gebakken kippenbout
klein restje magere stroganoff met 1 snee mg broodT: 1 zelfgemaakt suikervrij chocolaatje
B: 20min fietsen,meubels slepen en naar 2 hoog tillen, schilderen

_Kiki_ schreef:O: havermoutpap met melk, kaneel, lijnzaad, zemelen en banaan; smoothie van rood dv fruit, banaan, gember, rode biet en tomaat
T: espresso, 2 vk crackersB: yoga
L: pandanrijst, courgette, champignons, ei
T: olijven
A:broccoli-courgette soep; karbonade (roomboter) met zoete aardappel (actifry, kokosolie) en sperziebonenpasta-taart met gehakt, spekjes, kaas, ui, wortel, tomaat, olijfolie en courgetteB: buikspieren, push ups, hoepelen
T:kiwiijsje
T: chocolade
) en 's avonds vonden mijn hersenen dat ze echt meer glucose nodig hadden met al dat harde werken 

Dus er mag nog wat aan de conditie gewerkt worden
dus maar verder gewandeld)
Net mn favoriete ontbijt al naar binnen gelepeld en straks lekker gezonde pannenkoeken bakken (ook voor de rest vd week als gezonde tussendoortjes), om vanavond af te sluiten met een zelfgemaakte speltpizza
Life is good
met: 60 gr boekweitgrutten, 15 gr 72% chocola, 60 gr banaan, 30 gr aalbessen, 25 gr granola, 150 ml sojamelk ongezoet + water
oranjevla of iets dergelijks. Ga bij mn ouders voetbal kijken en mn vader haalt meestal wel iets in huis
) want gisteren voelde ik me ook misselijk, vriendje twee dagen er voor ook. Echter heb ik nu mijn havermout al weggewerkt, dus alles zal weer in orde zijn