Wie gaat er mee op dieet???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LotteAnna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 16:47

VanillaQueen schreef:
Ik ga trouwens aan de biodermal BBB bindweefsel crème denk ik Om de flubber toch nog een beetje op te kalafateren

Hee grappig, ik zat daar ook aan te denken!! Maar dan voor mijn onwaarschijnlijke omvang van mijn bovenbenen. (grrrrrrrr) Je hebt ook speciale voor je buik!

Volgens mij is het best prijzig...

fourth

Re: Wie gaat er mee op dieet???

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 16:49

Het komt door de nieuwe reclame denk ik!
Biodermal kost wel wat maar ik heb er wel goeie ervaringen mee, tot nu toe heeft t mij nog niet teleurgesteld
Dove Firming Bodylotion gebruik ik ook soms wel eens een tijdje maar die vind ik niet lekker intrekken, dat blijf je de hele dag voelen

Girley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 16:58

Werkt dat ik gebruik wel verstevigende creme voor mijn benen/heupen, door het afvallen ziet dat er niet meer zo schon uit inderdaad....Merk is niet echt bekend, maar kost 7 euro. Ik vind het wel fijne creme, trekt goed in en werkt.

Liene

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 17:07

Hoi!
Mijn dag:
O: 2 boterhammen beide met salami, een glas appelsiensap en een klein blokje chocolade
T: 3 vitalinea toastjes
M: 2 boterhammen met salami
T: kellogs koek,granny
A: tas soep met balletjes + boter ham,overschotel = erg weinig

Ben best wel zielig hoor , Heb mijn regels en dus ontzettende buikpijn. Vandaar de chocolade

Jamy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 17:11

Hey, leuke foto's Mocca leuk paardje heb je en je ziet er zelf ook goed uit!

Mijn dagje:
O: yoghurt met vanille vla en fruit en fiber, kapje brood met pindakaas
T: 2cracottes met boter
L: 2 volkorenbroodjes, 1 met appelstroop, 1 met kipfilet, 1 bekertje optimel.
T: evergreen, kapje pindakaas
D: ?

Had beetje honger vandaag
straks nog rijden met Utah!

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 17:52

Je hebt toch juist hartstikke netjes gegeten Jamy.

Mocca, je ziet er zeker slank uit op de foto!

Mijn dagje:
O: cruesli light met magere melk.
T: 4 bonbons (lekker hoor)
L: tosti van volkorenbrood met 20+ kaas en achterham.
T: sultana.
A: celavita krieltjes in de schil met rozemarijn, tomatensoep. (groente was niet goed meer )
T: kleine galiameloen, vruchtenyoghurt, misschien nog een broodje na het spinnen vanavond.

Zonnetje81

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 19:02

Ik had vanmiddag ook een berichtje getypt en weggehaalt maar als mocca maat 42 heeft dan heb ik echt maat tig en tigentig. Ik geloof er niks van en met 60 kilo kan je geen maat 42 hebben tenzij je formaat liliputter bent......
Toen ik 65/62 woog had ik maat 38 soms 40......dusse........en ik ben maar 1.63 met korte benen!

Maar ja als jij het zegt zal het wel.

Zonnetje81

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 19:05

Liekjuh schreef:
orionneke schreef:
Er zijn wel meer mensen hier waarvan ik denk waar wil jij er iets af hebben..... Maar ja dan krijg je weer boze gezichten en gaan ze zeggen ja ik heb ECHT vetrolletjes etc..........

Het zijn vaak de mensen die je het meeste hoort die het het minste nodig hebt. Het zal wel te maken hebben met een scheef zelfbeeld.

Dat zeggen mensen van mij ook ik ben stevig maar er moet van mij toch echt 30 kilo vanaf

Ik ben er al 17 kwijt maar moet er toch echt nog flink wat vanaf

Hier een foto van mij met mijn paard heb wel een jas aan maar heb je een klein idee

Afbeelding

Ik moet wel zeggen op deze foto ben ik al 17 kilo kwijt en is dinsdag gemaakt want sinds dinsdag is dit mijn nieuwe paardje

Ben ik toch wel benieuwd wat je weegt!? Als ik je profiel bekijk vind ik jou ook in categorie slank vallen maar je bent ook nog erg lang.....

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 19:06

Orionneke...waarom zou ze daar over liegen? >;)
Niet iedereen met maat 42 ziet er hetzelfde uit...

Sizzy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 20:14

orionneke schreef:
Ik had vanmiddag ook een berichtje getypt en weggehaalt maar als mocca maat 42 heeft dan heb ik echt maat tig en tigentig. Ik geloof er niks van en met 60 kilo kan je geen maat 42 hebben tenzij je formaat liliputter bent......
Toen ik 65/62 woog had ik maat 38 soms 40......dusse........en ik ben maar 1.63 met korte benen!

Maar ja als jij het zegt zal het wel.

Heb jij haar van de voorkant, heel duidelijk gezien?

Jamy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 21:40

Jamy schreef:
Mijn dagje:
O: yoghurt met vanille vla en fruit en fiber, kapje brood met pindakaas
T: 2cracottes met boter
L: 2 volkorenbroodjes, 1 met appelstroop, 1 met kipfilet, 1 bekertje optimel.
T: evergreen, kapje pindakaas
D: Stagiatella (die pasta heet toch zo?) met asperges, zalm, brocolli, pijnboompitjes en sausje en wat sla nog apart. (best veel groente dus!

Aangepast (diner toegevoegd)

En net uur gereden dus heb wel beweging gehad!

Mocca als jij zegt dat je maat 42 hebt geloof ik dat wel, je ziet er anders wel uit of je maatje 38 hebt dus dat is iig een troost!
maar ik denk niet dat je daar over zou liegen eerlijk gezegd je deelt toch liever mee dat je in maat 36 past als dat zo was

__Nathalie__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 22:35

waarom zou iemand liegen over zn maat?

Met mij gaat het ook nog steeds goed, ik moet zeggen dat ik geregeld nog wat lekkers eet maar op die manier houd ik het ook al zolang vol, als ik niks lekkers meer zou eten zou ik gek worden denk ik heb vanavond lekker schepijs gehad (wel de light versie

ik zit nu wel weer een week/anderhalve week op het zelfde gewicht maar kan wel merken dat me lijf strakker word.
Mijn spijker broek van voor 15 kilo kwijt kan ik uit doen zonder hem los te maken, heb expres heel lang gewacht met een nieuwe kopen omdat hij anders snel weer te groot zou worden, heb 3 weken terug een spijkerbroek gekocht die echt extreem strak zat maar net dicht kon, denk dat stimuleert voor een paar kilo er af en dat zit ie goed, maar hij begint nu al ruim te zitte wel een goed teken natuurlijk

en jaja morgen is het zo ver dan begin ik met zwemmen ik op ma woe en vrij van 7 tot 8 sochtens fanatiek zwemmen en als het me goed bevalt (ga met vriendin) ga ik misschien op di en do tussen de middag nog uurtje in mn eentje

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 22:37

Zucht, ik wilde dat ik erover loog, maar helaas.
Gewone broeken zit ik nu nog steeds aan de 42, gaat misschien eindelijk wat meer naar 40 neigen, maar dan zit 40 echt nog strak en daar hou ik niet zo van (dan lijkt het nóg breder ). Jeansmaten zit ik op 32/32, dus 32 lengtemaat en 32 breedte...En een maat 42 staat gelijk aan 31/32/33 jeansmaten dus dit komt ook overeen volgens mij.

Als mensen me niet geloven, wil best een foto maken van het etiketje in mijn broek.

(leuke winkel vind ik de H&M trouwens, dat is de enige winkel waar ik qua broeken wel in een 40 pas... Alleen koop ik broeken meestal ergens anders waar ik weer grotere maten moet pakken. )

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 22:37

Leuk Breitling, zwemmen!
Ben ik ook echt gek op, alleen heb ik niet de tijd om een paar keer per week te gaan, helaas.

XxXLienkeXxX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 22:38

orionneke schreef:

Ben ik toch wel benieuwd wat je weegt!? Als ik je profiel bekijk vind ik jou ook in categorie slank vallen maar je bent ook nog erg lang.....

Op de rijfotos is mijn zus en die is idd slank op de foto die ik hier in dit topic gepost heb ben ik.

Ik ben toch echt 17 kilo afgevallen

__Nathalie__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 22:48

Mocca schreef:
En een maat 42 staat gelijk aan 31/32/33 jeansmaten dus dit komt ook overeen volgens mij.

42 staat gelijk aan 32 (en dan als die klein valt 33 en groot valt 31) ik pas nu ook weer in maat 32 alleen is bij mij de lengte 36 eerder paste ik zoiezo al nooit van boven in een spijkerbroek grootste maat ging tot 34 en daar kwam ik lang nie in

nu pas ik in maat 32 maar lengte 36 komt dan weer niet zo heel vaak voor zit ik daar weer mee, meeste gaat tot 34 en dat is voor het mooie net te kort

Liekjuh goed hoor!!! ik zit nu op 15

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 22:49

Jemig, lengte 36.
Das wel héél lang...zal zeker niet makkelijk zijn met broeken inderdaad.

__Nathalie__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 22:54

ik heb nog een diesel spijkerbroek in lengte 32 die komt tot halve wege me kuit, vond m zo gaaf dat ik m moest hebben, swinters laarzen er over en zomers sla ik m om en heb ik zo'n hippe net over de knie spijkerbroek hihi Als ik broeken wil kopen moet ik zorgen dat ik er bij ben zodra ze binnen komen lengte 36 hebbe ze altijd maar een paar van

XxXLienkeXxX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 22:56

ik heb ook lengte maat 36

hoe lang ben jij breitling?

En jij ook super met je 15 kilo

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 07:18

Planning;
O: 2 volkoren beschuiten (1 hagelslag 1 halvajam), plakje ontbijtkoek
T: Appel
L: 2 volkoren boterhammen (1 cervelaat 1 light pindakaas)
T: Kiwi
A: Geen idee
T: Schaaltje magere joghurt

Zometeen eerst een uurtje naar school, dan een uur tennisles en vanmiddag nog fietsen en paardrijden.

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 08:04

Goeiemorgen! Vandaag zal wel niet zo'n net dagje worden vermoed ik. Vriendlief haalt vanmiddag wat chocolaatjes voor me bij een chocozaakje en vanavond gaan we gelijk uit mijn werk voor ringen ed kijken en dan moeten we dus even snel ergens eten (en aardappels groente en vlees worden over het algemeen niet als fastfood verkocht .

Toch maar een planning:

O: 2 bruine boterhammen, 1x met slankie sambal en 1x met boter en kaas
L: ?
T: stuk fruit
A: ?
T: stuk fruit, bakje vla

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 08:09

Mijn planning

o: gigantische bak yoghurt met muesli en geschilde appel er doorheen (bah, zit ontzettend vol)
t: appel
l: 2 volkoren boterhammen met sandwichspread
t: pakje sultana + appel
a: nog geen idee
t : na mijn werk nog iets van yoghurt en fruit, en koekje bij de thee

Sizzy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 09:09

Mijn planning:
O: magere yoghurt met fruit'n fibre
T: twee mandarijnen
L: twee bruine boterhammen linesse en plakjes tomaat + een cup a soup
T: evergreen en een mandarijn
D: ?
- paardrijden

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 09:09

Ik heb ook 36, exporteer mn Levi's uit Polen

O: 2 br. boterhammen, cappuccino
T: Kwark
L: Salade etc.
T: Fruit - kwark e.d.
A: weet niet

Een uur fietsen iig zometeen en shoppen

Girley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 09:10

Liekjuh ik zie nu pas dat je ook in Tilburg woont! Waar ergens als ik mag vragen (pm?)

Ik ben 1.63 en weeg nu 60 kg. Ik pas wel in een maat 38 maar zie er echt stukken breder uit dan jij Mocca Zo zie je maar weer dat zo'n getalletje niks zegt toch!

Mijn planning:
o: halfvolle melk met galia meloen en kellog's K
t: stukje peperkoek met thee
l:twee bruine boterhammen met pindakaas
t: wat noten en een appel
a: paar aardappels uit de oven met groenten en vis of vlees.
daarna nog een koekje bij de thee.

Qua beweging straks boodschappen doen (vind ik altijd best intensief haha) naar stal fietsen en Hagar eens flink aan het sjouwen krijgen...