Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
chimello schreef:Heb al een tijdje niet meer meegepraat maar vroeg me af of er ook dames zijn die lekkere gerechten weten die goed zijn als je bezig bent met afvallen en sporten? Iemand tips qua youtubers die hier mee bezig zijn? Ik zoek wat inspiratie om het wat draaglijker te maken als ik alleen nog gezond ga eten
poes schreef:Mijn ervaring anno 2020 met dierentuinen is wel echt anders. Olifanten halen ze mannetjes weg wat wel natuurlijk is en ik zie zelden nog stereotiep gedrag. Veel dierentuinen zetten wel degelijk dieren uit of steunen geldelijk lokale acties. Heel eerlijk vind je beeld niet overeen komen met wat ik zie?
poes schreef:Pairi daiza.
Verder vind ik Planckendael ook goed en zoo van Antwerpen inmiddels ook. Ik vind de olifanten in die eerste twee parken zeker happy ogen.
Maar bvb ook in Bush garden en animal Kingdom vond ik de meeste verblijven erg goed.
liespower94 schreef:chimello schreef:Heb al een tijdje niet meer meegepraat maar vroeg me af of er ook dames zijn die lekkere gerechten weten die goed zijn als je bezig bent met afvallen en sporten? Iemand tips qua youtubers die hier mee bezig zijn? Ik zoek wat inspiratie om het wat draaglijker te maken als ik alleen nog gezond ga eten
Wat voor dingen zou je niet willen eten als je gaat afvallen die bij ‘gewone’ maaltijden horen?
Jessix schreef:poes schreef:Pairi daiza.
Verder vind ik Planckendael ook goed en zoo van Antwerpen inmiddels ook. Ik vind de olifanten in die eerste twee parken zeker happy ogen.
Maar bvb ook in Bush garden en animal Kingdom vond ik de meeste verblijven erg goed.
Dat is niet in Nederland vermoed ik zo? Dank voor je antwoord trouwens.
MarlindeRooz schreef:Iemand nog tips voor gerechten met veel kcal die je goed kan bewaren en kan opwarmen? Ga voor een vriendin die zelf niet aan koken toekomt door mentale problemen wat maaltijden koken. Maar door medicatie mag ze heel veel soorten kaas (en tempeh) niet eten.. .Maar ze eet weinig dus wil de maaltijden hoog in voedingswaarden en kcal maken.
Sowieso wordt het:
Pasta pesto met gegrilde courgette en cashewnoten
Zoete aardappel met gegrilde tofu en spruitjes
Ze lust geloof ik alles wel haha.
manou_diablo schreef:Hoi,
Ik kreeg de tip mijn zoektocht naar DE vega hamplakjes hier te stellen.
Ik kocht een tijd geleden, in ieder geval een jaar terug, vaak ham plakjes bij de Plus. De plakjes waren vierkant/rechthoekig en een van de weinige vegetarische broodbeleg plakjes die ik lekker vind. Nu wou ik ze laatst weer halen maar lijken ze uit de verkoop gehaald te zijn.
Ik weet dat het merk niet de Vegetarische Slager was en zeer waarschijnlijk ook niet Garden Gourmet. Herkent iemand toevallig deze gerookte/gekookte vegetarische ham plakjes en het bijhorende merk?
liespower94 schreef:manou_diablo schreef:Hoi,
Ik kreeg de tip mijn zoektocht naar DE vega hamplakjes hier te stellen.
Ik kocht een tijd geleden, in ieder geval een jaar terug, vaak ham plakjes bij de Plus. De plakjes waren vierkant/rechthoekig en een van de weinige vegetarische broodbeleg plakjes die ik lekker vind. Nu wou ik ze laatst weer halen maar lijken ze uit de verkoop gehaald te zijn.
Ik weet dat het merk niet de Vegetarische Slager was en zeer waarschijnlijk ook niet Garden Gourmet. Herkent iemand toevallig deze gerookte/gekookte vegetarische ham plakjes en het bijhorende merk?
Quorn?
manou_diablo schreef:liespower94 schreef:
Quorn?
Lijkt het ook niet te zijn. Ik kan het op de Plus site ook niet meer vinden dus het wordt nu niet meer verkocht daar. Wel bedankt voor het meedenken!
Citaat:Ik heb nog even gezocht maar degene die leverde, levert niet meer aan plus. Dit bedrijf is het moeder bedrijf van Kips! Dus wellicht als kips straks met vega. ham komt, dat dit bij jouw product in de buurt komt!
xSagan schreef:Hoi,
Even een vraagje: ik heb familieleden die geen melk en eiwitten even meer mogen ivm uittesten op allergieën, maar 1 daarvan is dol op pannenkoeken. Ik was al aan het kijken op Vegan pannenkoeken, maar kom er niet helemaal uit. Tijdens zoeken kom je toch nog elke keer een ei tegen enzo.
Hebben jullie misschien nog tips waar ik eventueel overheen heb gekeken?
Daarnaast vind ik het zelf ook leuk om andere dingen te proberen, dus lees af en toe wat mee om wat te leren.
Miesemuisje schreef:Bij Dirk vd broek komende week alle vivera 99 cent