Zo, nog een sinaasappel gehad en vind dat ik vandaag niks meer mag eten. Nog 2u volhouden voor ik m'n bedje in duik
En Poes in de rui? Dat valt wel mee hoor, die zit de hele winter al glad in z'n vacht Opa is wel flink bezig
Armaris
Geplaatst: 04-03-09 21:58
Ah, ik ben ook lomp, noem het zo Heb ook een 2e handse only broek, superfijne broek! alleen trapte ik de 1e dag al op mijn 'touw', KRAK zei ie Maar ah, je ziet er niets van
Hoi, hoi lees even niet echt bij het gaat mij echt te snel. Net even het buikspier kwartier gedaan voel hem nu al pff. Wou eigenlijk nog naar spinnen maar anders wordt het zo laat dus toch maar naar huis gegaan en zo mijn bedje maar weer in.
Suus, hopelijk wordt het wat. Ik ga voor je duimen!
Wendy,
Imre, wat heb je gekocht? Shoppen altijd leuk!!
Aniek, het 'oudje' ziet er nog goed uit joh!
Noor, hoe is het met je?
Angelique, dikke knuf.
Armaris, hmm dat is niet zo best van je tas & jurkje. Ik ben over het algemeen niet heel fan van vero moda of only.
Wat betreft puistjes, heb ik helemaal geen last van. Heel soms 1'tje misschien, maar 't valt dan over het algemeen niet op ofzo.
En ik krijg echt geen hap door mijn keel, ging de laatste tijd natuurlijk al niet super. Maar is nu helemaal niet best. Had de neuroloog al voor gewaarschuwd, vandaar ook strenge controle qua gewicht. Maar ik heb altijd zoiets ik wil het eerst zelf ervaren voordat ik zoiets geloof. En nu mag ik het dus ervaren. Ben de hele dag met vlagen missenlijk & heb het gevoel dat ik mezelf helemaal klem gegeten heb zo'n vol gevoel heb ik de hele tijd. Jullie nog tips wat een beetje makkelijk naar binnen schuift, behalve yoghurt oid? Liefst ook licht verteerbaar..
Maar mijn buikje is er momenteel weer niet goed aan toe, strakjes naar de dokter als het niet stopt. Kan ook buikgriep zijn die erg op men darmen slaagt. Ben veel gevoeliger voor.
Laatst bijgewerkt door lesilla op 05-03-09 09:00, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik zit nu lekker aan m'n ontbijt en zal zo richting stal. Tis wel een beetje balen met dat ijzer kwijt, nu ben ik meteen m'n hele dag kwijt met alleen naar stal gaan (Zou om 3u gaan rijden met iemand die me ging helpen)
BA bedankt voor de samenvatting heb niet erg veel tijd om bij te lezen namelijk. Ben het er volledig mee eens
Ik heb een beetje een rare dag vandaag. Heb me verslapen en dus ontbeten Maar het komt allemaal goed Dus mijn dagplanning van vandaag: o: 2 bb met mosterkaas 30+ die heb ik dus net op t: sinaasappel l: Italiaanse bol gezond met ham, kaas, sla tomaat en komkommer t: appel a: chinees/Indische rijsttafel
Ga dus uiteten. De twee broodjes van het ontbijt waren eigenlijk bedoelt voor tussendoor. Zit nu tussendoor misschien op een beetje weinig, maar goed misschien compenseert dat wel weer beter met het uiteten gaan van vanavond. De weelschaal gaf vanmorgen 72,4 aan. Kilo lichter dan vorige week
Net terug van het zwembad en weer braaf 45 minuten baantjes getrokken. Ging best goed en vanmiddag heb ik nog ongeveer 45 minuten fysio dus dan kom ik wel weer aan mijn beweging.