[HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

PinkyBubble

Re: [HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 10:41

benangelique schreef:
sorry pinky, ben er niet helemaal bij en lees dus niet zo goed.

mijn dag van vandaag:
o: yoghurt met all bran
t: appel, eierkoek
l: 3 gvb met margarine en ossenworst
t: appel, liga
a: lintpasta met citroenpasta
t: ?

Dat geeft niet meis, het is logish dat je effe niet helemaal jezelf bent nu Lachen heel veel sterkte Ach gut

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 11:54

Angelique: Ach gut sterkte! nooit leuk als je een diertje in moet laten slapen!

Pinky, vind het er wel goed uitzien!

Mijn planning vandaag:
O: 2 bb chocoladepasta, optimel (kon beter, maar kreeg verder niets door mn keel om half 7)
T: eierkoek
L: restjes van mn salade van gister!
T: appel
T: banaan
D: ??

Beweging: 5 kwartier fitness

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 13:30

Hey Ilse en Annetje zie ik weer voorbij komen Haha!

Doei! Ben laatste tijd erg druk, vandaar dat ik wat weinig post. Sorry Bloos

Flevo: ik vind je dag helemaal niet verpest?

Ik ga ook maar weer eens wat fanatieker meedoen en gezond eten, dat schiet er met de drukte een beetje bij in namelijk...

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 16:08

ik heb honger

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 16:15

Ik ook. En ik moet nog boodschappen doen als ik thuis kom... Met een lege maag in de supermarkt is altijd een ramp. Koop ik teveel slechtheid. Nagelbijten / Gniffelen

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 16:19

Ik ook Haha!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 16:23

ik moet ook nog booschappen doen, maar hans gaat mee dus dan zal ik me wel inhouden.

ik helemaal verbaasd dat niemand meedeed aan WW is het DINSDAG! Clown

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 16:30

Haha! haha

Ik ga vanavond uit eten bij de Thai Vork

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 16:34

ik heb zin om pannenkoeken te gaan eten.

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 16:35

benangelique schreef:
ik heb zin om pannenkoeken te gaan eten.

jadankjewel hoor! nu ik ook!! Slapen
Mjn menu is veranderd naar vanavond ipv boontjes, rodekool.
Vond het weer eens tijd worden voor rodekool

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 16:42

sssttt hou op over pannenkoeken, krijg er meteen trek in Clown

eten vanavond kip kerrie met rijst, dus das ook wel lekker Lachen
Net nog even uitgesloofd in de sportschool...jammer dat mn hartslagmeter op gegeven moment op tilt ging, anders had ik ook nog wel de loopband gedaan, dat durfde ik nu niet aan, dan zal je weer zien dat ik 7 minuten 15 km per uur moet rennen omdat ie niet reageert...nee bedankt, zo goed is mn conditie nog niet Clown

zit heel erg te twijfelen of ik lekker even in bad ga of toch maar snel ga douchen Clown
dilemma's Clown gok dat het een snelle douche wordt, heb nog meer te doen en anders ben ik weer niet op tijd voor het eten klaar Clown

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 16:54

zit aan de warme chocolademelk omdat ik het zo koud heb Clown

ik heb besloten dat ik met mijn vent naar de pannenkoekenboerderij ga, heb er zin in.

goed hoor ingrid dat je je zo hebt uitgesloofd. sporten schiet er echt bij in qua tijd.

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 17:16

ja hier af en toe ook, maar ik moet gewoon van mezelf Clown

heb mezelf een paar doelstellingen gesteld, die ik per se wil behalen, en dit keer echt.
Een daarvan is mn buikje weghebben, en een ander is dat ik weer in een paar broeken wil passen die nu nutteloos in de kast liggen. Vandaag had ik er 1 aan, en hij zit al absoluut ruimer als 2 maanden terug. Wat voor mij weer een zetje in de goede ricthing geeft, omdat ik daadwerkelijk merk dat wat ik doe resultaat heeft, zonder dat ik mezelf daarvoor uithonger of iets Haha!

veel plezier bij de pannenkoekenboerderij!

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 19:15

Wat naar Angelique, Sterkte Ach gut
Veel plezier bij de pannenkoekenboerderij Lachen

Ingrid, rijst met kerrie jammie Lachen

Sizzy smakelijk eten bij de Thai

Mijn dagje is niet zo best, wat koekjes op en een mini kitkatje...

O:2 vb vruchthagel (6.30u)
T: liga (9.00u)
T: mineolia
T: 3 koekjes (kermiskaakjes) en kitkatje
L: 3 vb leverworst (12.30u)
T: yoghurt met muesli
D: Salade (sla, tomaat,komkommer, paprika, kipfilet, cashy nootjes )
T: ?

Dacht eet maar even een salade. Had vanmorgen echt lekkere trek grrr

Beweging: zo'n 17 km fietsen en 20 min wandelen

Ik eet trouwens nooit boter op brood, vind ik niet lekker...

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 20:18

Ik raak zo in de war, ik weet echt niet meer wat ik moet eten. In elkgeval hou ik 't niet vol wat er op mijn lijstje staat. Want ik val half flauw steeds. Ben echt jaloers op mensen die gewoon 's morgens enzo niet hoeven te eten!!

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 20:20

Flevogirly schreef:
Ik raak zo in de war, ik weet echt niet meer wat ik moet eten. In elkgeval hou ik 't niet vol wat er op mijn lijstje staat. Want ik val half flauw steeds. Ben echt jaloers op mensen die gewoon 's morgens enzo niet hoeven te eten!!

Wat is dan het probleem? Eet je te weinig, waardoor je steeds honger hebt? 's Ochtends niet eten is trouwens slecht hoor, maar ik snap wat je bedoelt. Ik ken het flauwe gevoel ook heel goed. Maar als je even terugbladert naar wat ik op een dag at in de tijd dat ik nog 1300 kCal at... dan kun je de hele dag dooreten als je wil!

Edit: ik zag dat je pianospeelde Lachen. Wat speel je zoal?

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 20:33

Sheran: Ik heb steeds honger, terwijl het gewoon helemaal niet te weinig wat ik mag eten.. 1300 kcal is niet te veel om af te vallen? Ik ben hele tijd hongerig, dan eet ik enorm veel om mijn honger gevoel, slap gevoel, die ik zo zat ben te composeren met eten. Zo stom. Terwijl dat tien minuten na de tijd komt dat ik heb gegeten.......... Verdrietig

Maar ik ga even kijk bij jouw menu van 1300 kcal..

Ik speel nu momenteel het liedje 'All my life' van Krezip (wat ook niet goed gaat, want ik heb amper tijd, begin me echt enorm derpisief te voelen. Ik ben net geminderd met medicatie en ik moet doorzetten, maar het blijft moeilijk!). Maar ik speel ook Bach.. Dus van alles wat.. En speel jij ook piano?

Ik voel het al aankomen.. word vanavond weer heeeeel veel huilen bij mijn moeder.. Arme moeder heb ik toch.. maar ik wil het niet bij vriendinnen kwijt, dus .. ze is de enige bij wie ik het kan.. en als ik het verberg voelt ze het toch aan me dat ik me rot voel.. Verdrietig

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 20:38

Ik speel graag Chopin en Mozart Lachen.

Ik heb gelezen dat (afhankelijk van je behoefte natuurlijk, maar dit is gemiddeld) 1800 een gewoon dieet is, 1200 een zwaar dieet en 800 een crashdieet dat je niet te lang moet volhouden.

Dingen die ik eet zijn:
- meergranenboterhammen met goede start en vruchtenhagel/appelstroop
- cracottes met hetzelfde Tong uitsteken
- af en toe slankie kaas
- bij het avondeten pasta/rijst en groente, en een light sausje of oosterse kruidenmix
- pepermuntjes Tong uitsteken.

Ik eet geen toetjes, vlees oid. Volgens mij scheelt dat ook nogal in de calorieen.

Sinds kort, toen ik ontdekte dat ik te weinig kCal at, ben ik liga's gaan eten, en mueslirepen Lachen

Je kunt best veel eten gedurende een dag, als je maar erop let wat je eet. De meeste fruitsoorten bevatten niet zoveel calorieen (behalve druiven en bananen). Een kiwi is bijvoorbeeld best mager. Je kunt 4 kiwi's eten in de plaats van 1 mueslireep. En 2 appels. Maar ook anderhalve banaan.
Als je honger hebt, kies dan voor kwantiteit, niet voor de calorieen Lachen. Groenten, fruit... hartstikke gezond en je kunt het de hele dag eten zonder al te veel aan te komen Lachen. En daarnaast kun je nog gewoon je ontbijt, lunch e.d. eten Lachen

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 20:54

Angelique, sorry voor mijn onbeschoftheid! Ik dacht dat ik al gereageerd had! Maar dat was in mijn hoofd en niet in deze topic. Bloos!

Lieverd, vind het echt naar voor je dat je konijntje moest laten inslapen! Heel veel sterkte en echt sorry voor mijn egoïstme om eerst mijn eigen hart hier te luchten!! Ach gut

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 21:59

joh paulien, dat geeft toch niet! soms gaat het topic zo hard dat je het allemaal niet kunt bijhouden.
balen dat je steeds zo'n honger hebt. toch anders eten, wat wel vult: komkommer, worteltjes, bakje magere yoghurt met in plakjes gesneden banaan, tomaatjes etc.

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 08:36

Mijn schema is weer een beetje rommelig vandaag Koe Mijn vriend heeft gister "boodschappen" gedaan omdat ik zelf daar ff geen tidj voor had, had kunne weten dat het fout ging, want hij kwam namelijk terug met bananen en wc papier Clown wat een combi... Duss geen brood in huis voor de ochtend en voor op het werk *baalt* Ook werd ik vanmorgen wakker met helse maagzuur, (was gister de hele dag al niet lekker) en was zó misselijk.

Aanschouw, mijn verrachte menutje:

O: Glas cola tegen de misselijkheid en maagzuur (Schaamt, maar heeft wel geholpen) daarna kon ik mijn kommetje meusli met magere perzikyyoghurt eten.
Beweging: Hond gewandeld, naar werk gefietst 15 a 20 min
T: Heb genoeg keuze uit tussendoortjes, denk dat het Banaan en een sultana hartig BBQ bacon smaak word

L: Broodje ei bij de benzine pomp vandaan Clown (die dingen kosten me gewoon 2 euro voor 1 zielig broodje, dus hoop dat ik genoeg geld heb om een broodje ham erbij te nemen) Ik kan hier eventueel ook nog een kop champignon soep nemen, die had ik laatst bij de makro gehaald

T: Rijstwafels en een Sultana hartig BBQ bacon smaak
Beweging: naar huis fietsen 15 a 20 min, hond wandelen, afwassen, stofzuigen en eten koken
A: Aardappeltjes, spinazi, en een gehaktballetje (jammer genoeg geen ei in huis voor erdoor, maar mijn vriend lust dat toch niet)
Beweging: Stalletje mesten, rijden en dit keer wel balkjes corsse met me poowniej, gezien hij vorige week kreupel liep en dat dus niet kon +- een half uurtje rijden in totaal

Pff ik weet dat mijn schema er erg rommelig uitziet vandaag, maar dankzij de lak aan boodschappen-mentaliteit-ervaringen van mijn vent, kanik er weer eens vrij weinig aan doen hahaha Huilen van het lachen

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 08:39

goedemorgen!

druk dagje hier vandaag Nagelbijten / Gniffelen zometeen eerst richting oma, die moet wat boodschappen doen maar kan zelf geen autorijden, dus sinds opa er niet meer is fungeren ik en mn zusje als chauffeur Clown
dan moet meteen de hond mee, dan is die meteen ook goed uitgelaten want er is tot halverwege de middag niemand thuis, en daarna moet ik van 11 tot 22 werken...met beweging zit het wel goed dus vandaag Haha!

Planning wordt weer erg wazig, dat is het irritante van mn werk, weet nooit wat ik krijg Clown

O: yoghurt met muesli
L: pistoletje met kaas (denk ik)
T: ? evt. appel/banaan ofzo, even kijken hoe het uitkomt
D: ??

Beweging: 11 uur werken, uurtje met de hond

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 09:38

Zoo jij werkt ook lang Ingrid Wat voor werk doe je?

Planning:

O: yoghurt met muesli en banaan erdoor
L: 3 vb leverworst
T: liga
D: ? nog even bedenken
T: ?

Beweging: 20 km fietsen en paardrijden

De smid kom vanmiddag... knollie had z'n ijzer er weer eens afgetrapt zaterdag en z'n hoef was al niets meer Helemaal gebrokkeld aan beide zijkant en doordat ie ook nog het ijzer eraf getikt heeft ziet het er echt niet meer uit, heel die buitenste rand is aan beide zijkant eraf. Dus hoop dat de smid er nog wat van kan maken. Heb ook een andere smid gebeld Tenminste heb eerst een gehad die er veel hebben en de vriend van m'n ma ook kent, die is wel goed En later heb ik een andere gehad omdat t ijzer eraf lag en hij op vakantie was en nu kon hij pas vrijdag, dat vond ik te laat gezien z'n hoef zo slecht is.

Zo eerst even langs t gemeentehuis, brommer rijbewijs ophalen, bedenken wat ik ga eten en tjaa dan naar stal

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 09:44

balen pivanti! dit schiet niet op.

mijn planning van vandaag:
o: 3 wb met speculaas
t: minolea
l: yoghurt met fruit 'n fibre en banaan
t: appel
a: tonijnsalade lauwwarm met aardappeltjes en sperzieboontjes.

qua beweging: huishouden, was en strijk, konijnenhok, stal, half uurtje rijden, fietsen

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 09:48

Ach gut voor BA, wat zonde van je knijn...

Flevo: je moet helemaal niet trots zijn op mensen die 's ochtends niks hoeven te eten. Het is juist heel belangrijk dat je je motor op gang brengt!

Gisteren erg lekker gegeten bij de Thai! Nog best gezond volgens mij Ja (vooraf was soort bouillon, hoofdgerecht rijst met 4 gerechtjes, toetje was lekker ananas Vork ) Dus al met al zo slecht niet eens.