Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzy schreef:O: twee bruine boterhammen (linesse en light pindakaas) en een beschuitje met jam
T: twee mandarijnen en een cup a soup
L: klein beetje rijst met 2 balletjes koe lo yuk, tjaptjoi en wat kipkerrie
T: evergreen
D: restje macaroni met een eitje
- paardrijden (les)
Sizzy schreef:Orionneke, ik vind het juist scheef dat iemand die dunner is dan de gemiddelde persoon die wil afvallen raar wordt aagekeken.
Ik vind ook niet dat ik dik ben en ik zeur ook niet over vetrolletjes. Maar ik weet van mezelf dat ik beter in mijn vel zit als die laatste kilo (1 a 2) eraf zijn. Dan is het gewoon 'af'. Waarom zouden wij dan niet mogen lijnen?
orionneke schreef:Sizzy schreef:Orionneke, ik vind het juist scheef dat iemand die dunner is dan de gemiddelde persoon die wil afvallen raar wordt aagekeken.
Ik vind ook niet dat ik dik ben en ik zeur ook niet over vetrolletjes. Maar ik weet van mezelf dat ik beter in mijn vel zit als die laatste kilo (1 a 2) eraf zijn. Dan is het gewoon 'af'. Waarom zouden wij dan niet mogen lijnen?
Omdat er ook mensen naar ondergewicht toegaan en of doorslaan. Je voelt jezelf blijkbaar aangesproken. En er zijn er die het niet over 1 a 2 kilo hebben....
LittleAnn schreef:Mocca, waar moet jij dan nog vet kwijt?? En ik vind eigenlijk hetzelfde van Sizzy als ik eerlijk ben![]()
orionneke schreef:Er zijn wel meer mensen hier waarvan ik denk waar wil jij er iets af hebben..... Maar ja dan krijg je weer boze gezichten en gaan ze zeggen ja ik heb ECHT vetrolletjes etc..........
Het zijn vaak de mensen die je het meeste hoort die het het minste nodig hebt. Het zal wel te maken hebben met een scheef zelfbeeld.
Citaat:o: halfvolle melk met nectarine en kellog's K
t: twee plakjes witbrood met philadelphia light (alles was op verder)
l: twee volkoren boterhammen met een eitje en light smeerkaas en kop paddestoelensoep
t: eierkoek, paar cashews en een appel
a: twee lekkerbekjes uit de oven met komkommer/tomatensalade
Sizzy schreef:Dat is veel in zo'n korte tijd Liekjuh, wat is jouw dagschema?
orionneke schreef:Er zijn wel meer mensen hier waarvan ik denk waar wil jij er iets af hebben..... Maar ja dan krijg je weer boze gezichten en gaan ze zeggen ja ik heb ECHT vetrolletjes etc..........
Het zijn vaak de mensen die je het meeste hoort die het het minste nodig hebt. Het zal wel te maken hebben met een scheef zelfbeeld.
LittleAnn schreef:Mocca ik kan bijna niet geloven dat je maat 42 hebt.... eerlijk waar! Maar die moet toch om jouw benen slobberen of niet?
En ik begrijp ook zeker dat je blijft posten, het zorgt ervoor dat je alert blijft toch!
Nou hou ik echt op