Wie gaat er mee op dieet???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnetje81

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 12:21

Heb je je avantar veranderd???

Girley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 12:28

Mocca, waar moet jij dan nog vet kwijt?? En ik vind eigenlijk hetzelfde van Sizzy als ik eerlijk ben

Mijn planning (beetje vervelende dag vandaag qua planning)

o: halfvolle melk met nectarine en kellog's K
t: twee plakjes witbrood met philadelphia light (alles was op verder)
l: twee volkoren boterhammen met een eitje en light smeerkaas en kop paddestoelensoep
t: eierkoek, paar cashews en een appel
a: twee lekkerbekjes uit de oven met komkommer/tomatensalade

Zonnetje81

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 12:33

Er zijn wel meer mensen hier waarvan ik denk waar wil jij er iets af hebben..... Maar ja dan krijg je weer boze gezichten en gaan ze zeggen ja ik heb ECHT vetrolletjes etc..........

Het zijn vaak de mensen die je het meeste hoort die het het minste nodig hebt. Het zal wel te maken hebben met een scheef zelfbeeld.

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 12:50

Dat zullen jullie dan over mij ook vast wel denken. Ik geef gelukkig dan wel zelf toe dat ik niet te dik of te zwaar ben maar gewoon mijn lichaam strakker wil maken door gezond eten en sporten.

Sizzy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 12:51

Orionneke, ik vind het juist scheef dat iemand die dunner is dan de gemiddelde persoon die wil afvallen raar wordt aagekeken.
Ik vind ook niet dat ik dik ben en ik zeur ook niet over vetrolletjes. Maar ik weet van mezelf dat ik beter in mijn vel zit als die laatste kilo (1 a 2) eraf zijn. Dan is het gewoon 'af'. Waarom zouden wij dan niet mogen lijnen?

fourth

Re: Wie gaat er mee op dieet???

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 12:55

Ik heb ook absoluut geen overgewicht maar dat wil ik wel zo houden Ik heb geen hoop meer voor die buikflubber maar ik weiger toch echt op te geven...dit topic is toch ook ideaal als je gewoon gezond wilt leven?

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 13:04

Sizzy schreef:
O: twee bruine boterhammen (linesse en light pindakaas) en een beschuitje met jam
T: twee mandarijnen en een cup a soup
L: klein beetje rijst met 2 balletjes koe lo yuk, tjaptjoi en wat kipkerrie
T: evergreen
D: restje macaroni met een eitje
- paardrijden (les)

We hadden chinees over op het werk, dus met z'n allen even gegeten.

Zonnetje81

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 13:15

Sizzy schreef:
Orionneke, ik vind het juist scheef dat iemand die dunner is dan de gemiddelde persoon die wil afvallen raar wordt aagekeken.
Ik vind ook niet dat ik dik ben en ik zeur ook niet over vetrolletjes. Maar ik weet van mezelf dat ik beter in mijn vel zit als die laatste kilo (1 a 2) eraf zijn. Dan is het gewoon 'af'. Waarom zouden wij dan niet mogen lijnen?

Omdat er ook mensen naar ondergewicht toegaan en of doorslaan. Je voelt jezelf blijkbaar aangesproken. En er zijn er die het niet over 1 a 2 kilo hebben....

LotteAnna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 13:17

Herstel:

o: cruesli met magere yoghurt, halve liter water
t: -
l: zacht bruin tarwebolletje met aan 1 kant linessekaas en komkommer en de andere kant paté , plakje ontbijtkoek met becel light, halve liter water
t: appel, halve liter water
d: iemand suggesties? ben inspiratieloos...(halve liter water)

Zijn er nog mensen die net als ik ook geen andere dranken meer dan water drinken (of thee) ik ben echt helemaal verslaafd...oh ja, cola light vind ik heel af en toe ook wel lekker...

btw; wat een f*ck weer, ik heb helemaal geen zin om naar buiten te gaan om eens wat te gaan doen...

Sizzy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 13:19

orionneke schreef:
Sizzy schreef:

Omdat er ook mensen naar ondergewicht toegaan en of doorslaan. Je voelt jezelf blijkbaar aangesproken. En er zijn er die het niet over 1 a 2 kilo hebben....

Waarom zou ik me aangesproken voelen? Ik reageer gewoon op jouw opmerking.
Wie hebben het hier dan niet over 1/2 kilo die al dun zijn? Want ik ken ze niet

Spetterlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 13:26

Ik
Ik wil 3/4 kilo, maar dat is omdat ik ook weer ruim 2 kilo aangekomen was.
Maar doorslaan.. nee

Girley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 13:37

Iedereen moet dat natuurlijk voor zichzelf uitmaken. Jullie uiterlijk is voor mij bijvoorbeeld een droombeeld waar ik nooit aan zal kunnen voldoen, en dan is het gewoon een beetje vreemd om te zien dat jullie er dan nog twee kilo vanaf willen krijgen. Doorslaan zou ik het echt niet willen noemen bij jullie, vooral omdat er gewoon genoeg gegeten wordt.

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 14:53

LittleAnn schreef:
Mocca, waar moet jij dan nog vet kwijt?? En ik vind eigenlijk hetzelfde van Sizzy als ik eerlijk ben

orionneke schreef:
Er zijn wel meer mensen hier waarvan ik denk waar wil jij er iets af hebben..... Maar ja dan krijg je weer boze gezichten en gaan ze zeggen ja ik heb ECHT vetrolletjes etc..........

Het zijn vaak de mensen die je het meeste hoort die het het minste nodig hebt. Het zal wel te maken hebben met een scheef zelfbeeld.

Zal even op allebei reageren (ja, ik voel me aangesproken ).
Ik ben op dit moment even niet bezig met afvallen, ik probeer nu eerst een periode (een maand oid.) op hetzelfde gewicht te blijven en ondertussen steeds iets meer te gaan eten. Als ik dit gewicht dan kan handhaven wil ik nog terug naar de 60 kilo (dus nog 2.5 kilo afvallen). En JA, ik heb écht nog vetjes. Wil het voornamelijk op mijn bovenbenen/kont kwijt, zodat ik van broeken in een maat 40 kan, aangezien ik me ondanks dat ik 9 kilo ben afgevallen nog steeds in een 42 moet hijsen. Weet dat 42 voor sommigen niet groot is, maar ik heb altijd al 42 gehad, en ben het zat.

Maar ach, zit nu al 3 weken op hetzelfde gewicht, zoals gepland. En ik blijf ook vooral in dit topic omdat het zo heerlijk confronterend is om te lezen wat ik eet, anders eet ik veel te veel.

bokjebok

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 15:10

42 is dat een m of L?

Citaat:
o: halfvolle melk met nectarine en kellog's K
t: twee plakjes witbrood met philadelphia light (alles was op verder)
l: twee volkoren boterhammen met een eitje en light smeerkaas en kop paddestoelensoep
t: eierkoek, paar cashews en een appel
a: twee lekkerbekjes uit de oven met komkommer/tomatensalade

je moet bruinbrood eten doe ik ook sinds vandaag dankzij mocca en spetterlover ofzo
k weet niet of de musli bol goed was maar ik vond het best lekkr me moeder heeft het witte brood weggegooit en volkoren gehaalt dus het is dat of niets :D

Spetterlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 15:16

Niets eten is niet goed, dus ik zou dat volkorenbrood maar opeten

Girley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 15:16

Mocca ik kan bijna niet geloven dat je maat 42 hebt.... eerlijk waar! Maar die moet toch om jouw benen slobberen of niet?
En ik begrijp ook zeker dat je blijft posten, het zorgt ervoor dat je alert blijft toch!
Nou hou ik echt op

XxXLienkeXxX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 15:17

Sizzy schreef:
Dat is veel in zo'n korte tijd Liekjuh, wat is jouw dagschema?

Ontbijt:
2 boterhammen (bruin) dun besmeren met boter en wat beleg erop
150 ml melk of yoghurt

Tussendoor:
1 stuk fruit
kop thee

Lunch:
2 boterhammen (bruin) dun besmeren met boter en wat beleg
150 ml Melk of yoghurt

tussendoor:
1 stuk fruit
thee

avondmaal:
2 kleine gekookte aardappels of 4 eetlepels gekookte rijst
100 gram vlees
onbeperkt verse groente
150ml Yoghurt

Tussendoor:
1 stuk fruit

2x pw een gekookt ei sochtends

1x pw een fruitdag (dan eet je 7 stukken fruit op een dag)

Ik sport in een warmte cabiene 2x pw en heb ozontherapie

XxXLienkeXxX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 15:19

orionneke schreef:

Dat zeggen mensen van mij ook ik ben stevig maar er moet van mij toch echt 30 kilo vanaf

Ik ben er al 17 kwijt maar moet er toch echt nog flink wat vanaf

Hier een foto van mij met mijn paard heb wel een jas aan maar heb je een klein idee

Afbeelding

Ik moet wel zeggen op deze foto ben ik al 17 kilo kwijt en is dinsdag gemaakt want sinds dinsdag is dit mijn nieuwe paardje

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 15:59

LittleAnn schreef:
Mocca ik kan bijna niet geloven dat je maat 42 hebt.... eerlijk waar! Maar die moet toch om jouw benen slobberen of niet?
En ik begrijp ook zeker dat je blijft posten, het zorgt ervoor dat je alert blijft toch!
Nou hou ik echt op

Het is toch echt zo, en het slobbert niet ook.
Ik ben gezegend met gigantische heupen, dus moet echt een 42 hebben.

Spetterlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 16:00

Woow Mocca, op die foto's zou je echt zeggen dat je maximaal maat 38 hebt!
Ziet er in elk geval goed uit

Maar ik heb het ook, truitjes gaan makkelijk in maat 34 en 36, maar broeken..

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 16:08

Snik, kon ik maar in 38.
Shirtjes heb ik een 38 of 40, maar broeken...

Girley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 16:20

Mocca, leuk paardje!Wat is het voor afstamming? En je ziet er echt goed uit vind ik

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 16:27

Amo is een kruising, fjord x connemara, en dankjewel.

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 16:42

En dat in een paardrijbroek nog wel Nouja, je kan brede heupen hebben [heb ik ook], maar je hebt iig wel het meeste vet eraf gewerkt lijkt me zo

Gelijk maar even mn definitieve lijstje van vandaag neergooien

O: 2 bruine boterhammen, bakje fruit, beker groene thee, cappuccino
T: Appel
L: 1 pannekoek, 2 bruine boterhammen met pindakaas en halvarine [huhu ik ben echt verslaafd aan pindakaas]
T: Bak magere kwark
A: Doperwtjes, veg. balletjes, salade

Nog even lekker gesport, net een stuk met de hond gelopen en vanochtend mn paardse activiteiten..vind het wel een best dagje zo
Vanavond een Hugh Grant film op Net 5...eigenlijk hoort daar een bak popcorn bij, ik had het mezelf toegestaan als ik gister niet zo stom had gedaan

fourth

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 16:44

Ik ga trouwens aan de biodermal BBB bindweefsel crème denk ik Om de flubber toch nog een beetje op te kalafateren