https://www.aap.nl/nl/kom-kijken/rondle ... -en-bezoek
Volgens mij hebben ze wel betere verblijven dan de gemiddelde dierentuin, maar of je daar blij van wordt moet je zelf beslissen... De enige dierentuin waar ik nog wel eens naar binnen ben gestapt is die in Rhenen vanwege het Berenbos. Dat vind ik wel leuk om te zien. Maar ik ga er op zijn minst met heel gemengde gevoelens weg.
Het topic is inderdaad niet enkel een recepten topic.
Staat inderdaad ook zo op de OP.
Maar ik eet ook in restaurants waar ze vlees en vis serveren, alleen eet ik het dan niet. Doe mijn boodschappen bij de AH, daar liggen de schappen vol met vlees.. Maar ik kan me ook goed voorstellen dat er mensen zijn die dat niet willen, die wat dat betreft echt 'zuiver' willen leven.
Ik wilde van tevoren niet zeggen dat hij vegan was, maar toen ik het met mijn schoonmoeder over de consistentie van het deeg had zei ze dat ik er misschien te veel ei in had gedaan. Vervolgens zei ik dat er geen ei in zat en toen had ze het wel door haha. Ik blijf wel aan mijn recept werken, want het kon nog iets knapperiger en het deeg mag nog wat kruimeliger. In ieder geval heb ik een basis. 
daar kan ik dan wel weer wat begrip voor opbrengen.