Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
maar verder niet aan gedacht om te eten
en ook geen trek, dus zie het maar als iets positiefs

)
Ben benieuwd of 't wat gaan worden

Eerst maar eens kijken of ik wat elkaar kan knutselen
Alleen nadeel bij die van haar vind ik dat het achter het zadel ook op de rug van het paard rust.. Dus als er dan iets zwaarders in zit bonkt dat op de rug en als je een paard met korte rug hebt drukt het al snel op de lendenen, dat is niet fijn
Wil proberen een iets kleinere te maken zodat ik die misschien op de kussens van m'n zadel kan laten rustig. Of misschien nog met extra haakjes voor aan de ringetjes van m'n zadel zodat ie wat meer omhoog hangt.. Weet nog niet precies wat ik wil (en of 't lukt
) maar het moet niet achter het zadel op z'n rug rusten
Zelfs grote dekjes gaan soms al irriteren
Afgelopen zomer heb ik met hem onze eerste trec wedstrijd gereden. Had toen wel een bidonhouder gekocht (handig! ) en zelf een rugzak mee.. Maar een zadeltas is dan natuurlijk wel handig
Maar die goedkopere zijn het allemaal net niet
En verder is het allemaal zó duur
Denk ga es een poging doen
Zat er al langer mee in m'n hoofd en ben nou wat aan het tekenen. Ben alleen nog niet zo handig met de naaimachine, dus ben benieuwd

heerlijk al die kliekjes die ik mee heb gekregen...vandaag stamppot..morgen kipdrumsticks uit de oven
Alleen ik heb kleine poonie
Dus ze zijn daarvoor imo niet heel praktisch, net ff te groot 
ga maar even soepje maken denk ik...
En wil dan zowiezo niet echt zware dingen in een achtertas doen
Heb aan de voorkant een bidonhouder voor water en wil nog een voortasje maken om daar wat zwaardere dingen in te doen... Maar ff kijken, ben weer lekker crea bezig
Patroontje uitgetekend en deeld uitgeknipt. Nu eerst even naar Tryggur en dan straks stof knippen. Moet ik morgen even een rit enzo halen, hopen dat ze die in de goeie maat hebben
Imre schreef:Dabo maakt ook tassen die je voorop op het zadel doet, Wendy.

En die zadeltassen van haar die kunnen niet in combinatie met die bidonhouder.. Ik vind het ook wel leuk om zelf te maken
Als het niet lukt kan ik altijd nog wat bestellen 
Pivanti schreef:Wat voor zadel heb je?
Voor wil ik ook nog idd, lijkt me wel handig met gewoon een buitenrit. En dan een bidonhouder. Blijft dat goed zitten zo'n bidon?
Lijkt op een dressuurzadel maar dan met vlakkere zit
Die bidon blijft super zitten
Met de Trec was een rit van 25km en ook met galop enzo bleef ie super zitten 
op de bruine pony
)

Dus wil eigenlijk een zadeltas maken voor aan 1 kant (en dan denk ik hetzelfde ophangen als de bidonhouder, met een klipje voor aan het ringetje en met een band om m'n singel straktrekken) En misschien nog een heel klein tasje voor over z'n schoft.. Moet even zien
Ga gewoon wat uitproberen 

Ben nu met niet zo dure stof die ik nog heb bezig en als ik weet hoe ik het precies wil en het bevalt wil ik van die waterdichte stof in een tof kleurtje gaat kopen.. Maar eerst zo uitproberen of het lukt en wat het beste bevalt

Hedwigb schreef:Ik moet nog een keer aan de slag met de muffins, heb de laatste tijd zoveel andere lekkere dingen gemaakt dat ik er nog niet aan toegekomen ben.@ Katja, knap hoor, dat je al zoveel kilo's kwijt bent! Jammer dat je nu even stil staat, maar ach, als je het gevoel hebt dat je gespierder bent geworden en een beter gevoel hebt als je in de spiegel kijkt, wat doen die kilo's op de weegschaal er dan nog toe.. Sporten helpt bij mij ook echt super goed, merk dat ik dan veel meer motivatie heb om gezond te eten. Ik zie trouwens wel altijd lekkere gerechten in jouw dagmenu's voorbij komen! Heb je die muffins laatst nog eens opnieuw gemaakt?
Ben niet heel handig, maar simpele dingetjes kan ik wel maken 

Geeft ook zoveel bende
Af en toe heb ik zo'n bui, dan sta ik de hele dag in de keuken, kookboeken erbij en vanalles maken

Das wel fijn ja! 
*negeert vreetbuigevoel
*