[HK] Wij gaan voor strak in badpak! Bokkers op dieet deel 8!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pivanti

Re: [HK] Wij gaan voor strak in badpak! Bokkers op dieet deel 8!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 15:45

ohh dat is nog niet zo veel Ingrid! Ik heb dat ook hoor, als ik druk ben, vergeet ik gewoon te eten.. Kun je beter hebben.. als je je verveelt dan ga je juist vanalles eten

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 15:53

wel gewoon gelunchd hoor :)) maar verder niet aan gedacht om te eten :+ en ook geen trek, dus zie het maar als iets positiefs :))

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 15:59

Ik ben aan het proberen een zadeltas te maken :=
Zag net dit topic en heb die tassen al vaker gezien (zij maakt ze zelf, doet net alsof ze het zelf heeft bedacht en héél origineel is, maar ze zijn er al langer van een oft ander duur merk :) )
[EA-CO] Leuke speel/voerballen, en bananentassen!
En ik dacht dat moet ik zelf kunnen :P
In principe is het natuurlijk net als zo'n heuptasje wat betreft de vorm.. Dus ik heb ff m'n heuptasje wat ik weleens gebruik met clickeren voor de snoepjes gepakt en zit nou te kijken hoe die in elkaar zit en probeer nou een patroontje te tekenen := Ben benieuwd of 't wat gaan worden :D :))
Heb nog wel stof liggen om te proberen, moet ik alleen nog een rits kopen en band en klittenband om het vast te zetten :) Eerst maar eens kijken of ik wat elkaar kan knutselen :=

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 16:09

ohh oke wel geluncht, ik dacht dat je heel de dag alleen een eierkoek en appel op had ;)

Wendy, oja die site heb ik idd weleens gezien! lijkt me wel handig zo'n bananentas. Zou leuk zijn als je t zelf kan maken

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 16:12

Ja ze lijken mij ook heel handig :j Alleen nadeel bij die van haar vind ik dat het achter het zadel ook op de rug van het paard rust.. Dus als er dan iets zwaarders in zit bonkt dat op de rug en als je een paard met korte rug hebt drukt het al snel op de lendenen, dat is niet fijn :n Wil proberen een iets kleinere te maken zodat ik die misschien op de kussens van m'n zadel kan laten rustig. Of misschien nog met extra haakjes voor aan de ringetjes van m'n zadel zodat ie wat meer omhoog hangt.. Weet nog niet precies wat ik wil (en of 't lukt :+ ) maar het moet niet achter het zadel op z'n rug rusten :n

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 16:16

nee klopt ja, dat is wel een nadeel... niet fijn voor het paard...
Ik heb dat met mijne sowieso met zadeltassen snel, hij heeft nogal een korte rug. Dus zat idd toen ook al te denken.. hoe moet ik dat gaan doen als ik ooit met hem een trektocht wil maken.. maar ja voorlopig nog niet aan de orde..
Maar mocht je goede ideeen krijgen, laat t maar weten ;)

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 16:22

Tryggur heeft idd ook een hele korte rug :j Zelfs grote dekjes gaan soms al irriteren :j Afgelopen zomer heb ik met hem onze eerste trec wedstrijd gereden. Had toen wel een bidonhouder gekocht (handig! ) en zelf een rugzak mee.. Maar een zadeltas is dan natuurlijk wel handig :j Maar die goedkopere zijn het allemaal net niet :+ En verder is het allemaal zó duur := Denk ga es een poging doen :P Zat er al langer mee in m'n hoofd en ben nou wat aan het tekenen. Ben alleen nog niet zo handig met de naaimachine, dus ben benieuwd :=

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 16:37

t zijn wel leuke tassen :j

Hihi, nee hoor patricia, op alleen een eierkoek en een appel op een dag val ik om :oo
Heb nu al trek in mn avondeten :9 heerlijk al die kliekjes die ik mee heb gekregen...vandaag stamppot..morgen kipdrumsticks uit de oven :9

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 16:39

Vind ze idd wel leuk :j Alleen ik heb kleine poonie :P Dus ze zijn daarvoor imo niet heel praktisch, net ff te groot :)
Achhh ik ben weer lekker aan het knutselen :))

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 16:42

ja joh, heb je weer wat leuks om te doen!

ik heb nu even stevig inkakmoment :O ga maar even soepje maken denk ik...

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 16:43

Ik wil meer zoiets, dat het boven z'n rug hangt ipv er op ligt..
Afbeelding

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 17:18

maar denk dat als je er dan iets zwaars in doet, dat het dan als nog op zn rug zakt?

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 17:23

Dabo maakt ook tassen die je voorop op het zadel doet, Wendy. :j

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 17:23

Ja, daarom zat ik te denken om misschien klipjes aan de bovenkant te maken zodat ik die aan de bovenkant/achterkant van m'n zadel kant vastklikken zodat ie wat meer hangt.. ben ik nog niet helemaal over uit := En wil dan zowiezo niet echt zware dingen in een achtertas doen :n Heb aan de voorkant een bidonhouder voor water en wil nog een voortasje maken om daar wat zwaardere dingen in te doen... Maar ff kijken, ben weer lekker crea bezig :P Patroontje uitgetekend en deeld uitgeknipt. Nu eerst even naar Tryggur en dan straks stof knippen. Moet ik morgen even een rit enzo halen, hopen dat ze die in de goeie maat hebben :=

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 17:25

Imre schreef:
Dabo maakt ook tassen die je voorop op het zadel doet, Wendy. :j

Ja weet ik :j
Die vind ik wel erg gaaf! :j
Alleen ik heb al een bidonhouder voor aan de ene kant van m'n zadel en daar kan gewoon een grote fles in, dat vind ik wel erg fijn :) En die zadeltassen van haar die kunnen niet in combinatie met die bidonhouder.. Ik vind het ook wel leuk om zelf te maken :j Als het niet lukt kan ik altijd nog wat bestellen :)
Vind persoonlijk die zadeltassen van Stowaway errug gaaf, maar die zijn ook ernstig duur :=

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 17:28

Wat voor zadel heb je?

Voor wil ik ook nog idd, lijkt me wel handig met gewoon een buitenrit. En dan een bidonhouder. Blijft dat goed zitten zo'n bidon?

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 17:28

jaa die van stowaway zijn mooi he! Maar idd helaas wel erg duur!

Hedwigb

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 18:09

Creatief hoor Wendy, succes met het maken, je kunt het dan natuurlijk wel helemaal op je eigen wensen afstemmen!

@ Sizzy, je hebt inderdaad al eerder iets gezegd over mijn ochtendtussendoortjes.. Gister heb ik om 10 uur ontbeten en daarna om half 12 gelunched, vandaag om half 10 ontbeten en om half 1 gelunched. Opzich vind ik niet dat er dan teveel tijd tussen zit, maar vandaag had ik zeker een tussendoortje kunnen nemen! Als ik weer wat in het schoolritme zit (vanaf volgende week begint de nieuwe periode), dan zal er standaard een ochtend tussendoortje staan! Appeltaart.. hmm... daar heb ik ook wel zin in haha

@ Katja, knap hoor, dat je al zoveel kilo's kwijt bent! Jammer dat je nu even stil staat, maar ach, als je het gevoel hebt dat je gespierder bent geworden en een beter gevoel hebt als je in de spiegel kijkt, wat doen die kilo's op de weegschaal er dan nog toe.. Sporten helpt bij mij ook echt super goed, merk dat ik dan veel meer motivatie heb om gezond te eten. Ik zie trouwens wel altijd lekkere gerechten in jouw dagmenu's voorbij komen! Heb je die muffins laatst nog eens opnieuw gemaakt?

Wat betreft snaaien tijdens het leren.. ik zet gewoon altijd een pot thee en zorg dat ik niets te snaaien heb haha

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 18:32

Pivanti schreef:
Wat voor zadel heb je?

Voor wil ik ook nog idd, lijkt me wel handig met gewoon een buitenrit. En dan een bidonhouder. Blijft dat goed zitten zo'n bidon?

Ijslanderzadel :) Lijkt op een dressuurzadel maar dan met vlakkere zit :) Die bidon blijft super zitten :j Met de Trec was een rit van 25km en ook met galop enzo bleef ie super zitten :j

Dit is m'n bidonhouder (die roze dus :P op de bruine pony :) )
Afbeelding
Zit superstevig, klappert niet :)

Maar in combinatie met een voortas die naar 2 kanten overhangt is niet praktisch :n Dus wil eigenlijk een zadeltas maken voor aan 1 kant (en dan denk ik hetzelfde ophangen als de bidonhouder, met een klipje voor aan het ringetje en met een band om m'n singel straktrekken) En misschien nog een heel klein tasje voor over z'n schoft.. Moet even zien :P Ga gewoon wat uitproberen :)
Lijkt me ook wel handig een voortasje met een houdertje waar zo'n klein AA flesje in kan ofzo, maar dat kan ik denk ik ook wel zelf maken :j

Hedwig: Ja daarom wil ik het graag zelf proberen :j Ben nu met niet zo dure stof die ik nog heb bezig en als ik weet hoe ik het precies wil en het bevalt wil ik van die waterdichte stof in een tof kleurtje gaat kopen.. Maar eerst zo uitproberen of het lukt en wat het beste bevalt :j

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 19:27

Creatief Wendy!! Ik kan nog niet eens een knoop aanzetten :=

Hedwigb schreef:
@ Katja, knap hoor, dat je al zoveel kilo's kwijt bent! Jammer dat je nu even stil staat, maar ach, als je het gevoel hebt dat je gespierder bent geworden en een beter gevoel hebt als je in de spiegel kijkt, wat doen die kilo's op de weegschaal er dan nog toe.. Sporten helpt bij mij ook echt super goed, merk dat ik dan veel meer motivatie heb om gezond te eten. Ik zie trouwens wel altijd lekkere gerechten in jouw dagmenu's voorbij komen! Heb je die muffins laatst nog eens opnieuw gemaakt?
Ik moet nog een keer aan de slag met de muffins, heb de laatste tijd zoveel andere lekkere dingen gemaakt dat ik er nog niet aan toegekomen ben.
Ik ben gek op lekker eten dus door een beetje creatief te koken blijft lijnen een stuk leuker voor me.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 19:52

Ik heb al een keer een dekje voor Tryggur gemaakt en een rokje voor mezelf :) Ben niet heel handig, maar simpele dingetjes kan ik wel maken :j

Afbeelding
Afbeelding

Oeh muffins!! :9
Ik heb dan juist weer geen geduld om te koken enzo := Geeft ook zoveel bende :)) Af en toe heb ik zo'n bui, dan sta ik de hele dag in de keuken, kookboeken erbij en vanalles maken :D :))

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 20:06

Voor die bende heb ik een man dat scheelt weer :+

Leuk rokje!

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 20:16

:)) Das wel fijn ja! :D

Tnx! :D

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 21:15

Hmm lekker muffins :9 *negeert vreetbuigevoel :o *

Stamppot was jummie!
Net even muntjes gehaald voor de wasmachines want mn kleding is haast op :+

En nu bankhangen, want ben doodmoe :O

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 21:17

Bleh, mijn avondmaaltijd was lang niet zo vullend als ik gehoopt had. Ga eens even bedenken wat ik ga doen om dat op te lossen.