ladyjoy schreef:Ik ben ook vaak down.. zou het daar mee te maken hebben (denk ik wel eens)?
Je kan de ring eens proberen..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ladyjoy schreef:Ik ben ook vaak down.. zou het daar mee te maken hebben (denk ik wel eens)?
Tha_Niekje schreef:Ik heb eigenlijk helemaal niet zo'n last gehad van mood-swings met de pil... of niet opgemerkt
Maar wat is die nuvaring dan?? Da ken ik helemaal niet
Tha_Niekje schreef:Dat zijn dan wel beste sinaasappels Spetterlover, heb je dat wel zonder schil gewogen??
Als ik in mijn boekje een sinaasappel opzoek, geeft tie 55 kcal aan...
Tha_Niekje schreef:Ik zeg ook niet meteen 4 broodjes, maar je moet het wel opbouwen
Je hebt idd een lastige situatie, maar ik denk toch dat het misschien verstandig is om er wat in te veranderen
Spetterlover schreef:Wordt dat niet in je arm gestopt, iets dat 1x per jaar vervangen moet worden en automatisch de goede hoeveelheid hormonen afgeeft?
trisca schreef:nee dat is het staafje. Volgens mij is dat eens per 3 jaar. Vind ik wel een beetje lang![]()
Bovendien zijn er best veel kindjes geboren van mensen met zo'n staafje
Spetterlover schreef:Haha ja zonder schil, nog niet helemaal dom
Ik vond het ook al vreemd, want op internet staat idd ook ongeveer 50 kcal per stuk.
Maar als je op 100 gram zoekt, vind ik 45 kcal. En die sinaasappel van mij van maandag, was toch echt 196 gram