Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarlindeRooz schreef:Caily schreef:De Apple pie wordt wel bij de veggie in dezelfde pan gebakken, dus heel officieel...
... is het wel vegan maar niet allergenenvrij. Want bevat geen dierlijke producten.
MarlindeRooz schreef:Ik vind dat altijd heel irritant. Want koop je dan alleen maar bij winkeliers die zelf vegan zijn? Dus geen supermarkten, marktkramen, groenteboer, bakker etc. Tenzij ze vegan leven. Want anders steun je de vleesindustrie!
Tuurlijk hoef je niet elke week naar de Mac, maar af en toe een keer is geen doodzonde.
Jets schreef:Gister naar de mc geweest en elke keer weer vond ik het jammer dat de vega honing mosterd burger er niet meer was. Nu bestel ik steeds alleen patat. Toen ik gister voor de zoveelste keer hoopvol het vega gedeelte aanklikte stond hij er weer tussen, maar dan nog beter. De Veggie homestyle crispy chicken honey mustard! Ik hoop dat ie blijft want ik vind m heerlijk
Aight schreef:Damelza schreef:Wat zijn hier de meningen over de Apenheul?
Over het eten in apenheul?
ik vind dit niet echt een topic om politieke discussies aan te zwengelen. Althans ik spreek hier voor mezelf: ik zoek/lees graag mee over leuke en lekkere recepten/voedselwaren om vegetarisch/veganistisch te koken