Katia & Bles, bij ons hier in Nederland (weet niet precies hoe het in België zit) moet je een BMI boven de 40 hebben (ik had 42,5 en nu 32 gelukkig ) OF je moet een BMI hebben van 35 + lichamelijke klachten (rugpijn, knie problemen).
Sonja Bakker.. Tja opzich goede dagmenu's voor iemand met een maagband ofzo (bij mij tenminste) maar ik zou zeggen dat ze er wel meer van mag maken (dus 1200 calorieën).
Als ik ineens twee kilo zwaarder ben raak ik zowat in paniek!
Bwa je weet dat het zo is en de resultaten komen vrij snel dus het houdt zichzelf een beetje in evenwicht. Maar dit het je dus ook met camebridge, prodiet ofzoiets allé ja op zich werken ze toch grotendeels hetzelfde. Alleen met modifast moet je erg opletten (de andere ken ik de samenstelling niet van), maar daar zitten dingen tss die dus boordvol suikers zitten en niet voldoende eiwitten bevatten. Dit soort dieten doe je ook onder begeleiding van een arts, je nieren kunnen er immers gewoon kapot van gaan. Ik krijg dan ook rillingen van al die consulentes die her en der uit de grond springen om mensen dit soort dingen te verkopen.
Net mijn macaroni op en vandaag zaaalig paard gereden
Sizzy
Geplaatst: 03-06-09 19:15
Sizzy schreef:
Vandaag: O: 2 bb met slankie en tomaat t: appel L: 500 gram optimel kwark met aardbeitjes en fruit'n fibre t: dikke kont van brood met slankie en kipfilet t: cracotte met slankie en kipfilet D: tortilla's t: activia yoghurtje
engels een 3 wiskunde 4,6 (rekenmachine niet goed dus mag 75% extra herkanst worden) economie een 5,1 Had hier vooral een goed gevoel over bovenste twee had ik al verwacht.
Ben vandaag weer naar de marnix academie geweest, en het was opnieuw super !! Eigenlijk heeft die opleiding alles wat ik wil.. Nu morgen nog naar de HU en volgende week naar de HVA en dan hoop ik dat ik daarna een beslissing kan maken..
Oefff die tortilla's waren errug goed huisgenootje had goed haar best gedaan!
ItsMe2
Geplaatst: 03-06-09 20:44
Vandaag was mijn lunch alleen niet zo gezond, en vanavond met vriendin een vruchtensorbet gehad... Vanaf morgen gaat de rem er qua ongezonde tussendoortjes weer op! Ik heb ook niet echt een planning, maar ga het in ieder geval gezond houden .. Teminste ga ik mijn best voor doen .. Ik kan het nog steeds aan de kleren merken dat ik langzamerhand mijn buikje kwijt wordt
O: special K met magere yoghurt T: 2 kiwi's L: Italiaanse bol gezond, beetje magere kwark T: bapao kip A: stamppot andijvie, 1 eetlepel uitgebakken spekjes en een tartaartje T: 2 merci-chocolaatjes.. en daar ben ik nu misselijk van
Bij mij wil het sporten helemaal niet meer lukken .. Ben gewoon zo moe na het werk en heb gewoon geen tijd.. Nu ren ik op mn werk wel tig keer de trappen op en af, en rijd ik nu ong 5x pw paard + 2x longeren.. Maar zou graag weer bewegen.. Ik ga nu proberen om minimaal 1x in de week een groot rondje te fietsen..
engels een 3 wiskunde 4,6 (rekenmachine niet goed dus mag 75% extra herkanst worden) economie een 5,1 Had hier vooral een goed gevoel over bovenste twee had ik al verwacht.
Sorry het moet 75% zeker zijn dat het extra herkanst mag worden wordt soms gek van mij zelf met typen.