en wat doe jij in het dagelijks leven buiten bokken?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Midasje schreef:Leren voor belastingconsulent en werk nu nog bij de administratie van een installatie bedrijf.
Maar als mijn solli goed gaat vanmiddag dan kan ik beginnen als aangifte medewerker bij een belasting advies kantoor
Humphrey schreef:Nou, rond de 1m70. Stiekem ben ik eigenlijk een beetje bang dat ik met die 58 kg niet tevreden ga zijn... Ik heb nog steeds lovehandles, een buikje en een te dikke kont. Moet nog even kijken wat ik doe dus, wil ook niet doorslagen naar de foute kant. Misschien ga ik na m'n vakantie wel beginnen met fitness, om alles gewoon wat strakker te krijgen.
Sizzy schreef:Eet je alleen maar spruiten vanavond Pinky?
PinkyBubble schreef:Allo,
Pff op het moment heb ik weer eens een ik ben fatsig en zie er niet uit dipjeAls ik in de spiegel kjik en al die drap zie hangen met die putten en hanghuid dan heb ik zoiets van
maargoed.
Mijn planning is vandaag een beetje verragt.
O: Vanwege de haast die ik had heb ik eten bij de AH moeten halen dus 2 Hamkaas crossantjes
T: 2mandarijnen
L: 2 bolletjes met huzare salada (ook bij de AH vandaan)
T: appel
A: Spruiten
IngLio schreef:OE mijn riem kan een gaatje strakker zonder dat ie in mijn buik snijdt...
IngLio schreef:OE mijn riem kan een gaatje strakker zonder dat ie in mijn buik snijdt...
Midasje schreef:PinkyBubble schreef:Allo,
Pff op het moment heb ik weer eens een ik ben fatsig en zie er niet uit dipjeAls ik in de spiegel kjik en al die drap zie hangen met die putten en hanghuid dan heb ik zoiets van
maargoed.
Mijn planning is vandaag een beetje verragt.
O: Vanwege de haast die ik had heb ik eten bij de AH moeten halen dus 2 Hamkaas crossantjes
T: 2mandarijnen
L: 2 bolletjes met huzare salada (ook bij de AH vandaan)
T: appel
A: Spruiten
Alleen spruiten geen vlees en aardappelen of zo