Als ik net wakker ben eet ik ook nog niet, maar dan even douchen, aankleden enzo en dan lust ik nu wel wat... Ik kon eerst ook niet ontbijten, maar dat moet je opbouwen... tegenwoordig prop ik er zo 4 broodjes in 's ochtends

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LittleAnn schreef:Planning:
o: welness gemengd met allbran plus en magere kwark
t: smoothie van ah met aardbei en banaan
l: drie bruine boterhammen met kipgehakt en een cupasoup helder
t: 1 bruine boterham met kipgehakt
a: volk spaghetti met veel groenten, kruidenmix en beetje mager gehakt
toetje bakje optimel en paar gedroogde pruimen
Mocca schreef:Oow ik baal.
Slik de pil nu alweer bijna 2 jaar, en nooit ergens problemen mee gehad. Tot de laatste maanden, last van tussenbloedingen en buikpijn, ook middenin een strip. Mijn moeder heeft hier vroeger ook last van gehad en zegt dat ik waarschijnlijk een zwaardere pil ga krijgen van de dokter.
Neeee dan wordt weer aankomen.
Van deze pil had ik al flink wat kilo's erbij, en het kost me zo'n moeite om op gewicht te blijven, en dan zoiets.
Maarja, als het volgende maand nog steeds zo is ga ik toch maar eens naar de dokter, want dit is niet erg gezond.
Aaargh ik baal.
trisca schreef:Ik heb een maand de pil geslikt. Ik kwam in deze maand 10 kilo aan.. De dokter schok zich rot en ik slik nooit meer de pil
Tha_Niekje schreef:Dan zou ik eerst een proberen toch elke maand de week te stoppen... Kan het toch zijn dat dat net te lang is.
Ik merk ook zeker verschil in de menstruatie als ik ipv gewoon 1 maand, hem 2 of 3 maand doorslik, dus als je er al gevoelig voor bent.
Ik ben in gewicht trouwens niet heel veel aangekomen toen ik met de pil begon, maar m'n lichaam veranderde wel erg, in de zin van waar het vet zichtbaar was
trisca schreef:Ik ben acuut gestopt en benover gestapt op de Nuvaring. Was toen echt 1 van de eerste, maar wordt nu veel gebruikt.
Voor mensen die problemen hebben met de pil een echte aanrader!!!
Mijn lichaam kom waarscheinlijk niet tegen die hormoonschommelingen (gevoelig lijfje)
trisca schreef:hoeveel kcal zit je dan Spetterlover? Lijkt erg weinig..