DideH schreef:Exitium schreef:Ik maak redelijk wat zelf, maar eet ook met regelmaat nog dingen van Knorr en Honig. Vaak ook dingen die ik al at toen ik klein was, dus ook een stukje nostalgie
Haha herkenbaar, ik maak het meeste ook gewoon zelf. Behalve een paar guilty pleasures, zoals de boboti van knorr. Ook wel eens zelf geprobeerd te maken, maar dat is hem dan nét niet.
Laatst ook ad random een keer de macaroni van honig gemaakt, want die maakte mama inderdaad vroeger altijd![]()
Ohja en aardappelpuree zelf maken is me ook echt teveel werk
Als ik stamppot rauwe andijvie o.i.d. maak is dat altijd met een zakje aardappelpuree ja. Enige keer dat ik zelf puree maak is als ik een speciale maaltijd heb, wildstoof voor kerst ofzo bijvoorbeeld, of als ik een aardappel-pastinaakpuree wil ofzo

En die macaroni maak ik over een paar dagen weer. Met kipblokjes, tomatenpuree, paprika en prei zoals m'n moeder 'm ook altijd maakte

cursebreaker schreef:Herkenbaar ja, sommige dingen blijf ik dan toch ook vaker nog gebruiken haha. Ik gebruik bv ook vaak de kruidenmix spaghetti bolognese in de pasta saus. Ik voeg altijd zelf een hele hoop nog toe, maar die basis erin is dan toch iets waar ik niet perse zonder kan nogZelfde met de kippensoep; daar koop ik ook een basis mix van van Honig.
Hier is het de tomaten crèmesoep van Honig die ik nog altijd gebruik. En de Italiaanse kruidensaus voor de spaghetti als ik nostalgisch wil eten, hoewel ik voor spaghetti meestal Italiaanse recepten volg