Mayniac_val, lekker groentes is stukjes snijden met hummus als dip? Een bak fruit klein snijden en dat lekker snacken?

Bhriseis, ik vind je lijstje van gister zelfs een beetje mager voor al je beweging

Plein 91, leuke verjaardag gehad gister?
O: 250 gram magere kwark met 1 banaan erdoor, 1 waldcornbeschuit met pindakaas
T: 1 pruim 1 manderijn
L: 1 vkbb met kaas en tomaat, 1 mini krentebol (50 gram), 5 cherrytomaatjes, 5 druiven, 5 kleine aardbeitjes
T: 2 pruimen, 1 manderijntje
A: vega lasagne (lasagne bladen, lasagne saus aangemaakt met melk, champignons, vega gehakt, en wat geraspte kaas op top)
T: ugh wat baal ik van mezelf.. Waarom lukte het met maten genieten vorige week wel en had ik vanavond zo een verschrikkelijke vreedbui.. Bah

:'( ik kan me niet eens meer herinneren wat ik allemaal gegeten heb: 3 waldcornbeschuiten met pindakaas, 3 pruimen, plak ontbijtkoek, plak krentenbrood, handje chipjes, pepernoten, kruidnootjes, iets van 7 koekjes, 2 snoepjes. Ik schaam me echt zo erg nu ik dit allemaal opschrijf.. Ben me bed maar ingedoken
D: water en thee
ik heb zo een verschrikkelijke vreedbui gehad vanavond.. Bah wat baal ik van mezelf

vorige week ging het met maten genietem zo goed en nu vandaag weer 100% de mist in, bah bah bah..
B: 18 km fietsen, ongeveer een half uur op stal bezig geweest