Wie gaat er mee op dieet???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnetje81

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 18:29

Belsje schreef:
Debbie: ongeveer 19 afgevallen, nog 8 à 9 te gaan

Net bij de tandarts geweest, ik mag vandaag en morgen niets hard mee eten ... *zucht*
Vermits ik buiten mn zakjes om alleen groenten en een beetje vlees op een dag krijg is dat best poedersuiker

Toch wat anders dat getal 19 dan een tijdje terug dat je het over onsjes had en ponden..... GOED BEZIG!!!! Ben wel weer benieuwd naar foto's , of heb ik ze gemist?

Jamy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 19:04

Spetterlover schreef:
Jamy schreef:
Trouwens grappig om iedereen zn naam te zien, ik noem iedereen nml altijd gewoon bij de boktnaam zeg maar en dan ist gek om ineens te zien dat ze anders heten
al ging ik er heust wel vanuit dat spetterlover en mocca niet echt zo heette

Ik wist wel hoe jij heette, door je profiel

Kijkt er toch nog iemand in heb ik er niet alles voor niks in staan

Ik eet ook gewoon avond eten mee, dus als we pizza of patat ofzo eten eet ik dat meestal gewoon mee. Moet kunnen af en toe!
En verder ja ik ben wel gewend om nee te zeggen, hier thuis snoepen ze zo achterlijk veel! echt niet normaal, kitkatjes, snickertjes, lolly's, koek, m&m's alles is in huis en gaat ook op tafel! Ik heb dat ook echt moeten leren en vind dat nog best moeilijk hoor soms! Verleiding is zo groot.
Maar het moeilijkst vind ik broodbeleg, liefst eet ik alleen maar zoet, hou niet zo van hartig, of ja van kaas maar das zo vet dat is nog grotere verleiding denk ik dan snoepjes.

Maar iedereen is superveel afgevallen , ik val echt buiten de boot (zo voel ik me )

fourth

Re: Wie gaat er mee op dieet???

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 19:06

Totaal:
O: 2 br. boterhammen, 1 cappuccino, 1 glas optimel, 1 grote beker groene thee
T: Appel
L: Bak salade, 2 knäckebrötjes
T: Cappuccino, appel, flinke bak magere kwark, 2 handjes lichtegezouten cashewnootjes, en nog een zakje spookkoekjes [ofzoiets, maar het viel wel mee qua slechtheid]
A: Een groenteburger

Moet eigenlijk nog wel wat groenten erbij eten maar ik ben even te lui om echt iets te maken op dit moment

En mijn echte naam...waag maar een gokje

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 19:09

Oh ik heb thuis ook van die mensen die de hele dag lekkere dingen eten...nouja, wel veel lekkere gezonde dingen maar het water loopt mij al in de mond van een broodje kaas ofzo.
En mijn moeder heeft maatje 34, dat vind ik echt te irritant, die kan zo erg veel eten zonder dik te worden
Het meest irritantste vind ik nog als ze MIJN lightproducten stelen terwijl ze het niet nodig hebben en er gewoon een normaal alternatief is...echt een geweldige manier om mij het bloed onder de nagels vandaan te halen iig }>

Girley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 19:09

Haha ja is idd lachen om alle normale namen te lezen

Ik ben depri en heb een reep suikervrije chocolade opgegeten... Niet goed!! Maar voel me echt beroerd...

LotteAnna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 19:17

Kop op!!! suikervrij is altijd nog beter dan met suiker (moet je maar denken) Ga lekker sporten, ff je energie kwijt, helpt vaak voor een depri bui.

Sizzy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 19:26

Jamy, ik vind het juist superknap dat je het zo lang volhoudt zonder echt resultaat te zien.
Petje af hoor ik weet zeker dat het bij jou ook goed komt, langzaam maar zeker

Jamy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 19:44

Wat lief
dank je
ik ga ook niet opgeven, daar houd ik niet van

Jamy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 20:03

Jamy schreef:
Mijn dag:
O: glas goede morge ontbijtdrink, cracottes met pindakaas
T: evergreen
L: pistoletje gezond, breaker
T: appel met beetje vla en klein kapje brood met pindakaas
D: kopje tomaten soep, sla, gehaktballetje

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 20:03

Ahh ik heb net heerlijk zitten genieten van zes blokjes melkchocolade...delicious. Het kan me even niet schelen, tijd van de maand enzo. Ben toch helemaal opgeblazen, ik hou echt overal vocht vast. Normaal zou ik in bed gaan liggen met Ben en Jerry's en zo'n trommeltje chocolate chip cookies dus dit is niet zo erg
Nja, zometeen wel lekker Desperate Housewifes kijken met een thermoskan groene vanillethee naast me iig

Hey maar Jamie, merk je ook niets aan je lichaam? Of zijn het alleen de getallen?

Girley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 20:12

LotteAnna schreef:
Kop op!!! suikervrij is altijd nog beter dan met suiker (moet je maar denken) Ga lekker sporten, ff je energie kwijt, helpt vaak voor een depri bui.

haha ja das waar, ik zou niks liever doen dan nou lekker naar de sportschool, maar ik moet mijn spullen inpakken anders gaat mijn ex nooit verhuizen
Thanx meis!

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 22:02

@VanillaQueen: Zit ons niet zo lekker te maken joh .

Ben net terug van de sportschool waar ik ook gelijk gewogen ben.

Resultaat: 0,6 kg kwijt, waarvan 0,1 kg vet, 0,2 kg vocht en 0,3kg ???. Naar mijn zin geen super resultaat , maar volgens mijn begeleidster is het toch netjes omdat ik de eerste week wel erg veel kwijt was geraakt .

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 22:11

Is dat over een week Ziolette? Dan vind ik 0,6 wel netjes hoor!

Pantykous

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 22:21

Slecht hoor...verjaardag van m'n nichtje hier gevierd.. Moest natuurlijk wel wat B&J nemen.

Sizzy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 22:48

Maar het is ook heel onbeleefd om B&J te laten staan

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 22:50

Ja, je nichtje had het je nooit vergeven als je dat had laten staan

Heb je er van genoten? Dan was het goed! Ik heb daarnet 4 overheerlijke bonbons weggewerkt en ik heb er echt wel van genoten (mja had ook uur gefitnessed en uur gespint...)

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 22:51

VanillaQueen schreef:
Het meest irritantste vind ik nog als ze MIJN lightproducten stelen terwijl ze het niet nodig hebben en er gewoon een normaal alternatief is...echt een geweldige manier om mij het bloed onder de nagels vandaan te halen iig }>

Hier dus hetzelfde.
Eet mijn zusje MIJN magere snack-a-jacks op, terwijl ze het niet nodig heeft, en als ik er wat van zeg is het; "nou, dan neem je toch chips, die zijn er ook nog". Grrr nee neem jij dan chips, en laat die snack-a-jacks voor mij over.

Trouwens met uit eten gaan eet ik gewoon mee. Dat is toch maar zelden, en wil mezelf niet alles ontzeggen. Dus neem dan ook lekker mayonaise en patat, geniet er extra van. Patat thuis is verschillend, soms neem ik i.p.v. patat rijst, en soms eet ik gewoon mee. Hangt net van mij bui af, en mijn motivatie.

Vandaag is trouwens weer slecht, ik zit weer lekker verstopt (alweer ) en vind mezelf dan zo zielig dat ik dingen ga eten als ontbijtkoek, want "daar zitten lekker veel vezels in, en dat is goed". Tja, dat werkt dus niet. Aan de ene kant wil ik weer op de weegschaal om te kijken hoe groot de schade is, aan de andere kant durf ik niet omdat ik bang ben te veel te zijn aangekomen.

Ziolette

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 22:59

flair schreef:
Is dat over een week Ziolette? Dan vind ik 0,6 wel netjes hoor!

Ja, dat is over een week genomen . Totaalstand na drie weken is:
5,1 kilo waarvan 2,6 kg vetmassa. Dat is natuurlijk hartstikke netjes, maar ik had gehoopt dat mijn vetmassa wat verder gezakt was vandaag dan dat onsje .

Sizzy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 23:12

Kan me voorstellen dat je enigszins teleurgesteld bent Ziolette, vooral om je de 1e 2 weken zo hard bent gegaan.
Maar er is iig iets af

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 08:04

Ziolette schreef:
@VanillaQueen: Zit ons niet zo lekker te maken joh

Hey hey, ik deed het niet he, alleen die blokjes chocola

Haha erg he Mocca? Hier is het vooral met de lightstrooikaas, dan liggen er drie pakjes 48 +, 1tje van Slankie, 25+ [die ik altijd door mn salades doe] en welke is er dan verdwenen nadat ik 'm 1 keer heb gebruikt....juist

Oh over Slankie gesproken, op slankie.nl staat een vrij uitgebreid schema van [...] gegeten, zoveel minuten [nou, genoeg keuzes] om het te verbranden
Is wel leuk!

Nou, zometeen een pony longeren, stal uitmesten, straks naar de stad fietsen en nog een uurtje sporten

orri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 08:07

Je hebt nu ook Milner 10+ die is ook best lekker!

Ilse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 08:31

orri schreef:
Je hebt nu ook Milner 10+ die is ook best lekker!

Ja die heb ik ook al eens gehad, inderdaad best te doen maar vind de Slankie toch smakelijker en fijner in structuur, vind de Milner nl. nogal droog/hard/taai (hoe je het noemen wilt ).
Maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak .

Nou ik ga straks toch even naar de dokter, ik hoop dat ik nu eindelijk een kuur krijg en dat alle ziektekiemen oplossen want ik word echt gek, ben veel te veel ziek naar mijn zin .

O: 2 dikke plakjes suikervrije ontbijtkoek met Becel light, 1 kleine volkorenboterham met Jorit pindakaas en een kiwi gold
T: ?
L: 2 volkorenboterhammen met Becel light en 20+ kaas (en evt. 1 volkorenboterham met appelstroop)
T: (evt. die boterham met appelstroop) en anders fruit/grapefruit
D: ?

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 08:34

Vandaag maar weer de stap gewaagt en op de weegschaal gaan staan, en ik ben de afgelopen twee weken weer op gewicht gebleven, ondanks feestjes en uit eten. Zit nu dus nog steeds op 62.4

Planning;
O: schaaltje magere joghurt met cruesli
T: Appel, plakje ontbijtkoek
L: 2 volkoren boterhammen (1 kipfilet 1 light pindakaas)
T: Fruit
A: Geen idee
T: Schaaltje magere joghurt

Ilse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 08:38

Netjes hoor Mocca!
Mijn weegschaal mag nog even een poosje onder mijn bed blijven liggen, voel me kiplekker op deze manier .

Overigens mezelf gisteren even in bikini gehezen en ik ben eigenlijk best wel een beetje tevreden. *jeej*

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 08:44

Nou, de bikini daar begin ik nog even niet aan.
Hoewel het natuurlijk wel een goede stimulans is om door te gaan.

Maar jemig, ik wil dat het weer zomer wordt. Dan is lijnen zó veel makkelijker. Lekker de hele dag buiten, geen tijd om aan eten te denken, lichte salades als avondeten, heerlijk.