xPabloBokt schreef:Black pepper beef met rijst:
Heb je een recept?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NikkivanOlst schreef:Wij eten 3 dagen brisket van de BBQ
Gisteren om 05.00 de BBQ aangeslingerd want dit stukje vlees moet de nodige uurtjes om ECHT mals te worden! (Runderborst)
[ Afbeelding ]
Gisteren frietjes, puntpaprika en verse brisket
[ Afbeelding ]
Vandaag burgers met brisket en salade
[ Afbeelding ]
Morgen het laatste restje brisket in de pasta carbonara
@friesenfan
Carbonara is GEEN SAUS, maar puur ei en parmezaanse kaas en zwarte peper met evt pasta water tot een smeuïge saus... (Officieel ook met een Italiaanse spek blokjes soort)
Pasta carbonara met witte saus of als roux is schelden tegen Italië
JudithO schreef:xPabloBokt schreef:Black pepper beef met rijst:
Heb je een recept?
cursebreaker schreef:Wij eten lasagnette ook heel graag en dan wel ‘fout’ uit de Knorr doos haha. (Fout tussen haakjes want ik wil minderen met zulke producten en meer zelf from scratch maken). Maar het is ook dus goed zelf te maken- maar ik vind dat pakket van Knorr wel erg lekker altijd.
Exitium schreef:cursebreaker schreef:Wij eten lasagnette ook heel graag en dan wel ‘fout’ uit de Knorr doos haha. (Fout tussen haakjes want ik wil minderen met zulke producten en meer zelf from scratch maken). Maar het is ook dus goed zelf te maken- maar ik vind dat pakket van Knorr wel erg lekker altijd.
Ik maak redelijk wat zelf, maar eet ook met regelmaat nog dingen van Knorr en Honig. Vaak ook dingen die ik al at toen ik klein was, dus ook een stukje nostalgie