Zalmcarpaccio, mosterdsoep en stokbroodje.

Hoofd
Ovengroente, kipfilethaasjes tandori en aardappelgratin.

En traditionele tata. (Grote waren uitverkocht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pien_2010 schreef:Wouw zo gaaf de gerechten zowel de vlees/ vis sls vegan kerstdiners zien er heerlijk uit.
Hier ontdekte ik om 11 uur dat ipv ontdooide lamskoteletjes ik lamsstoofvlees had. Om 13 uur kwamen de gasten dus als een gek kerstdiner omgegooid. Gelukkig was het heel Lekker ondanks de stress
Voorgerecht krabcocktail met meegebrachte heerlijke champagne
[ [url=m/Nql0rn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uyoRZo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Geimproviseerd hoofdgerecht
Flespompoenrollade met 3 soorten rijst en lamsstoofvlees met witte en rode wijn naargelang voorkeur
[ [url=m/cVXTzR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WBpe3W.jpg]Afbeelding[/url] ]
Toetje
Frisse luchtige perencake (gekocht) en kerstcakeje gemaakt door onze gast met diggestief ratafia de champagne
[ [url=m/t8mr3b.jpg]Afbeelding[/url] ]
Later koffietje met chocolaatjes (geen foro). Het was allemaal erg lekker en zeer gezellig met onze vrienden. We begonnen om 13 uur. Zijn tussendoor na hoofdgerecht nog gaan wandelen en eindigden om 19 uur.
Lay_D schreef:Vandaag waren we bij mijn schoonouders, schoonmams heeft er weer een waar festijn van gemaakt
[ [url=m/oM5J5H.jpg]Afbeelding[/url] ]
DideH schreef:Jeutje, ik weet nieteens waar ik moet beginnen met kijken! Wat was het allemaal een beetje? Ligt er nou een stuk vlees gesneden in het midden of wat is dat?
Lay_D schreef:DideH schreef:Jeutje, ik weet nieteens waar ik moet beginnen met kijken! Wat was het allemaal een beetje? Ligt er nou een stuk vlees gesneden in het midden of wat is dat?
Er lagen 2 gesneden rollades, verschillende soorten vleeswaren zoals katenspek,salami,chorizo, rauwe ham, wraps gevuld met ham en gevuld met zalm, gevulde eieren, honing-peer paté, gekonfijte uien paté, dadels gevuld met brie, kruidenboter in kerstboom vorm, rode druiven,gesneden vijgen,vijgenbrood plakjes,toastjes met zalm, gevulde zoete pepers, salami in de vorm van krakelingen en uiteraard stokbrood.
Vooraf hadden we een schuitje met Hollandse garnalen en 2 grote tijgergarnalen, daar geen foto van.
xTammyy schreef:Wauw wat ziet het er allemaal heerlijk uit bij iedereen!
Hebben jullie toevallig nog tips tegen de geur van het gourmetten in huis?
Vooraf hadden wij zoete aardappelsoep, als hoofd echt van alles en nog wat, geen foto daarvan![]()
En als toetje had m’n broertje een heeeerlijke cheesecake gemaakt
[ [url=m/sKi5iL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CW9nxa.jpg]Afbeelding[/url] ]