Dat klinkt wel leuk sizzy ;D ! Hoop voor je dat je word uitgekozen
@ingrid; Jaloers ;o ;p Ik heb er vroeger wel veel last van gehad.. en afgelopen zomer was het bijna weg.. Alleen sinds december is het weer veel erger ;s
heb trouwens mn dag weer es ingevuld op caloriechecker en dan kom ik op zo'n 2100 kcal...maar goed, mn avondeten is vrij vet wat dat betreft, dus dat kan wel magerder en als mn broodbeleg wat magerder wordt, moet ik toch wel op minder kcal uitkomen, waarmee ik dan in combinatie met sporten toch wel weer es wat af moet kunnen vallen, denk ik
MaiMai
Geplaatst: 04-03-09 14:20
Katia gefeliciteerd! Die heb je nu mooi
Melk is vreemd spul. Ik heb lactoseintollerantie. Ik kan geen melk drinken, maar wel yoghurt, kwark, karnemelk met mate. Als het dus maar zuur is. Vla en ijs kunnen bijvoorbeeld wel weer problemen op leveren. De laatste tijd ging het prima met yoghurt en kwark, dus ik wou vanochtend weer een glas gewone melk proberen. Dat ging niet zo goed
Ingrid, worst op brood is behoorlijk vet, maar dat had je al door geloof ik
Hm, ik heb mijn dag eens ingevoerd op de calorienteller van het voedingscentrum. Zit rond de 1400 kcal, prima want k ben gister behoorlijk de fout ingegaan
Oooh pianospelen dat vind ik ook leuk, kan het alleen ook niet. Hoewel als ik maar weer waar de C zit dan kom ik wel een heel eind, kan namelijk wel weer erg goed notenlezen
Mijn dagplanning: O: magere yoghurt met muesli & rozijntjes t: 1 bb met philadelphia en komkommer L: 2 geroosterde bb met philadelphia en komkommer t: sinaasappel t: 1 bb met philadelphia en komkommer D: rijst met vegetarische rode curry met cashewnoten, ananas, paprika en kikkererwten.
SuSem
Geplaatst: 04-03-09 14:42
Gefeliciteerd Katia
Ik heb net een huge glas verse sinaasappelsap op, 6 kleine perssinaasappelen
Vanavond komt er ook nog wel wat bij en dan zit ik wrs rond de 1800 kcal, dus valt wel mee op zich ik eet bij de yoghurt altijd flink wat muesli namelijk en niet de miezerige 30 gram die het pak aanbeveelt
Hallo zeg, ik ga een paar uurtjes shoppen en jullie hebben er meteen 4 pagina's bij gekletst!
Amaryllis
Geplaatst: 04-03-09 15:00
Eigen schuld dikke bult Hihi!
Heb net een fotograaf gecontacteerd om foto's van mij en mn zus te maken. (voor bruiloft van pa en ma) Na mate het gesprek vorderde zijn we erop uit gekomen dat we de 'shoot' houden bij de paarden. Niet alleen voor de mooie locatie, maar ook om met de paarden te fotograferen! Coooolll