ik was zondag bij de burger king en nu vind ik dat ook lekker
vuurneon
Geplaatst: 27-09-11 21:54
haha goede keuze dat ik de nootjes maar heb geweigerd Jammer, gehakte cashwenoten mag ik wel
BK? patatkraam, spoel je mond! Niet vloeken hier
Anoniem
Die neusjes flurry is echt heel erg zoet ... nu had ik ook heel veel neusjes er doorheen, maar volgende keer kies ik maar weer voor de M&M. Klinkt ook wat minder vreemd als neusjes De lion hebben ze hier helaas niet ..
patatkraam
vuurneon schreef:
haha goede keuze dat ik de nootjes maar heb geweigerd Jammer, gehakte cashwenoten mag ik wel
Wat ik aan campagne folders zag liggen, komt er ook niet echt iets heel speciaals. Vanaf volgende week wordt de smoethie 100 ml vervangen door de smoethie 200 ml. Jullie geloven het nooit.. de prijs blijft het zelfde
Mmm, probleem is alleen dat ik de Flurry qua prijs al jaren in m'n geheugen heb zitten, en de rest niet. En ik weet nog heeel goed dattie ooit euroknaller was, dus dat ie nu 2,60 kost vind ik te belachelijk voor woorden
Ik zag sate voorbijkomen. Dat kennen ze hier dus niet (wegens geen indische bevolking). Zal ook niet verkopen. De sausen zijn hier ook anders, zelfs de mayo. En hier hebben ze zes soorten typisch portugese soepen, dus die zullen jullie niet hebben. Is er soep bij hollandse en belgische Macs? De griekse salade is er uit (heeft wellicht wat te maken met de feta, de wetten rond zachte kazen zijn aangescherpt wegens bepaalde bacterien en het is bedervelijker dan harde kazen, dus als er niet genoeg van verkocht wordt, moeten ze veel weggooien), maar we hebben evengoed nog twee salades, de ceasar en zeefruit (oceanica).
Big Tasty hebben ze hier wel gewoon en een heleboel dat ik niet voorbij zie komen. Daarbij zie ik dingen voorbij komen die ze hier niet hebben. Zelf ben ik fan van vis- en kipburgers. Ze hebben hier 2 soorten kipburgers (gewoon en CBO) en 1 type visburger. Bij jullie ook?