Of stel ik nu een hele domme vraag

Nou ik dacht iig dat appelstroop niet zo slecht was, er zitten iig niet veel calorieen in, en er zit ijzer in dat is goed voor je en verder weet ik niet of er veel vet in zit want de appelstroop is op hier

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jamy schreef:Zit er in kaas vlees![]()
Of stel ik nu een hele domme vraag
jodeljodel schreef:Veel??????? Dat is bijna niks! Meid, ik snap niet dat je dat volhoudt! Voel je je wel goed overdag? Geen duizeligheid ofzo?
_Scarlet_ schreef:Appelstroop schijnt behoorlijk gezond te zijn ja. Jammer alleen dat ik het niet lust, zó zoet, brrr...
Pff, ik moet nog 2 roggebroodjes eten straks en 'k zit nou nog vol van m'n 2 cracottes met kaas van net. Heb ook al een banaan en een appel op, en vanochtend gewoon yoghurt met muesli.
Heb ik ook weer zo'n lekker sportrooster dat 'k pas om 21:30u kan gaan eten
Nou ja, beter dan dat ik nu zou moeten gaan dineren
Passival schreef:jodeljodel schreef:Veel??????? Dat is bijna niks! Meid, ik snap niet dat je dat volhoudt! Voel je je wel goed overdag? Geen duizeligheid ofzo?
hoi,
zo weinig is het otch niet? op sommige dagen eet ik minder. Ik had om 8.00 uur ontbeten en ja om een uur of 4 wel wat duizelig daarom heb ik toen een banaan genomen voordat ik ging paardrijden. Wil niet dat er rare dingen gebeuren. Maar het is nu wel echt nodig dat ik ga afvallen. Ik wil over 2 maanden 7 kilo kwijt zijn.
Fonnie schreef:Vandaag:
'sochtends: 1 bruine boterham met jam en 2 glazen water
tussendoor: 1 broodje gezond en een afbakbroodje met pasta
Middag: Noodles een wit bolletje met jam en een tosti
Verder nog een zakje hamkaas chips en een paar mango snoepjes (suikerbommetjes...) En nog wat glazen water en limonadesiroop
Grrr als ik zie hoe jullie eten word ik jaloers...![]()
Laura schreef:Spetterlover; ik zou toch iets meer goed-vet proberen te eten. Beleg 1 boterham met kipfilet of rookvlees ofzo. Verder Passival: LUNCHEN!
Ik denk dat jullie beide wat te weinig eiwit eten trouwens. Dat is juist nodig om af te vallen en kan je halen uit eieren (goh) melk en yoghurt enzo.
Fonnie: probeer meer te ontbijten. Echt hoor, als je 's cohtends goed ontbijt heb je de rest van de dag een stuk minder honger en minder snel trek!
Passival schreef:jodeljodel schreef:Veel??????? Dat is bijna niks! Meid, ik snap niet dat je dat volhoudt! Voel je je wel goed overdag? Geen duizeligheid ofzo?
hoi,
zo weinig is het otch niet? op sommige dagen eet ik minder. Ik had om 8.00 uur ontbeten en ja om een uur of 4 wel wat duizelig daarom heb ik toen een banaan genomen voordat ik ging paardrijden. Wil niet dat er rare dingen gebeuren. Maar het is nu wel echt nodig dat ik ga afvallen. Ik wil over 2 maanden 7 kilo kwijt zijn.
Passival schreef:uh :s volgens mij snap ik het niet helemaal meer. Je zegt nu just dat je mee moet eten om af te vallen omdat je lichaam het eten anders niet verbrand. S'ochtends eet ik veel om die verbranding op gang te helpen maar dit hoeft toch niet de hele dag door? Je hebt gelijk dat ik wel moet lunchen maar die tussendoortjes zorgen er toch juist voor dat je dik wordt? Van veel gezond eten wordt je ook dikker?
Laura schreef:Spetterlover; in dat geval zou ik toch zeker voor eieren gaan, het vet uit het eigeel kan je dan goed gebruiken; niet weglaten dus!
Spetterlover schreef:Je mag toch maar 3 eieren per week? En dat ga ik echt niet weg krijgen ben ik bang.. nog andere dingen die ik kan nemen?