Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yv_ schreef:Heb je dan zo’n NL boom in de tuin staan oid?
_kimm schreef:Haha die gevulde paprika's zien er wel heel grappig uit zo!
Ik heb vanavond lasagne met plantaardige kaas van de ah gemaakt. De saus nog uit een pakje en dat is het toch net niet. Heeft iemand een lekker recept die simpel te maken is voor 1 persoon?
[ [url=m/hNPkmz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WF8WnM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Merell123 schreef:_kimm schreef:Haha die gevulde paprika's zien er wel heel grappig uit zo!
Ik heb vanavond lasagne met plantaardige kaas van de ah gemaakt. De saus nog uit een pakje en dat is het toch net niet. Heeft iemand een lekker recept die simpel te maken is voor 1 persoon?
[ [url=m/hNPkmz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WF8WnM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Is de saus gewoon tomatensaus? Dat kun je ook prima voor 1 persoon vers maken óf in 1x veel en invriezen. Kan met passata, gepelde tomaten in blik of verse ( Roma)tomaten. Lekker met knoflook, basilicum of oregano, peper en zout, tomatenpuree en een uitje (evt ook nog een wortel en selderij erbij als je dat lekker vindt en dan staafmixer). Als het te dik is doe ik soms wat bouillon erdoorheen.
Joanne1997 schreef:Oehh heerlijk die pepernoot taart![]()
Hier stonden vanavond halloween gevulde paprika's op het menuhet idee was leuk maar de uitvoering wat minder.
De paprika's zijn gevuld met kip, hamblokjes, prei, ui, champignons en een truffelsaus.
Aanschouw
[im*g]m/3whaxb.jpg[/img]