M_D_H schreef:Als we het gaan hebben over akelig dichtbij... Als ik uit het raam van mijn bieb/werkkamer kijk zie ik een grote gele M... op minder dan 5 minuten afstand van mijn huis
Hier ook, maar dan op 2 min. afstand van mijn werk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
M_D_H schreef:Als we het gaan hebben over akelig dichtbij... Als ik uit het raam van mijn bieb/werkkamer kijk zie ik een grote gele M... op minder dan 5 minuten afstand van mijn huis
Ghostattack schreef:Ik kom dagelijks langs de McDonald's in Tiel daar langs de A15 en minstens 2 keer per week langs de mac in Ochten langs de A15..
Problems
sureido schreef:Ik ook 3 min fietsen van McDonalds Tilburg centrum, en daar tegen over maken ze een burger king en er zit ook een vappiano.
Vind de marketing van de Bk wel grappig, ze hebben op het raam staan:
‘Ssst, the neighbours thinking we’re an Japanese restaurant’ met Japanse tekens in het Bk logo. Maar toch blijft Mac favo haha.
sanso schreef:sureido schreef:Ik ook 3 min fietsen van McDonalds Tilburg centrum, en daar tegen over maken ze een burger king en er zit ook een vappiano.
Vind de marketing van de Bk wel grappig, ze hebben op het raam staan:
‘Ssst, the neighbours thinking we’re an Japanese restaurant’ met Japanse tekens in het Bk logo. Maar toch blijft Mac favo haha.
Ik vind die mac zo ruk![]()
Ga liever naar die bij de Hornbach zit.