ik heb wel alleen de smaakjes geprobeerd, maar ik vindt het lijken op Optimel kwa smaak.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Magrathea schreef:Vermoeidheid, veranderende smaak/geursensatie (logisch, je eet andere dingen). Hoe "radicaler" je omgaat, hoe erger dat is. Een huisdier zullen de meesten ook niet snel van de ene op de andere dag van voer veranderen, maar dit wat geleidelijker doen. Radicaal omslaan overleven ze ook wel maar soms krijgen ze dan diarree, buikpijn oid.
Sonja_vR schreef:Even over cowspiracy etc.
In nl gaat het ook echt wel anders dan in bijvoorbeeld amerika,
(Ik heb een verhouderij opleiding, heb op een slachterij gewerkt op het cruciale punt, ken voldoende bedrijven van binnen ... en vrij goed onderlegd kwa kennis en ervaring ) maar simpel feit is dat er in nl heel veel importvlees word gegeten.
Dus hier een dierlijk product kopen, wil niet zeggen dat dat product is geproduceerd naar nederlandse wetgeving/maatstaven.
Daar word ook nog al eens overheen gekeken.
Ik ben ook steeds weer bewuster aan het leven. Maar ik wil daarbij ook eigenlijk een aantal grote bedrijven zien te mijden(mars, nestle en nog een paar)
Stomme is, ik heb jarenlang vega gegeten en op een gegeven moment is dat verwaterd