Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NieneWiep schreef:Wat betekent dat precies, als je een super taster bent? En hoe testen ze dat?
Plien91 schreef:O: magere kwark met een banaan en kaneel
t: 200g druiven
l:2 boterhammen geitenkaas&honing;nectarine2 sneetjes roggebrood met 2 gebakken eieren en een plak kaas
t:100g waspeen, blokje pure chocola
a: vega chili: zwarte bonen, kikkererwten, passata, zilvervliesrijst, Sla
t: ?
ChantalSmook schreef:Phor plan is 2 x kracht gecombineerde groepslessen doen en eenmaal cardio en dan daarnaast 2 x half uur ABS les.
Deze week gestart met 2 x cardio, 1 x kracht gecombineerde les en 2 x half uur ABS.
(Wil trouwens geen body builder te worden zoals de dames in het kracht training topic hoor, dus ik denk dat de intensiteit van de kracht gecombineerde lessen voor mij genoeg resultaten zou moeten geven op langere termijn.
phormicola schreef:ChantalSmook schreef:Phor plan is 2 x kracht gecombineerde groepslessen doen en eenmaal cardio en dan daarnaast 2 x half uur ABS les.
Deze week gestart met 2 x cardio, 1 x kracht gecombineerde les en 2 x half uur ABS.
(Wil trouwens geen body builder te worden zoals de dames in het kracht training topic hoor, dus ik denk dat de intensiteit van de kracht gecombineerde lessen voor mij genoeg resultaten zou moeten geven op langere termijn.
Ik dacht dat je spiermassa op wilde bouwen en vet kwijt wilde raken? Je hebt gezien dat zoals je het nu doet dat je dan vooral spier kwijt raakt![]()
Ik ben trouwens nooit potig geweest, je kan zo ver gaan als je wil.
Edit: bedoel dit niet naar hoor! Staat er misschien wat lomp
ChantalSmook schreef:Niet iedereen daar heeft dat als doel hoor.Phor plan is 2 x kracht gecombineerde groepslessen doen en eenmaal cardio en dan daarnaast 2 x half uur ABS les.