Ik heb het gevoel alsof ik in de sportschool een dinosaurus kan vermoorden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vuurneon schreef:Soja vermijd ik
fleur_yen schreef:Vandaag:
O: 1 kop cappucino, havermout (denk rond 25 gram), 5 aardbeien, klein handje zonnebloempitten, likje appelstroop, kaneel/gember/nootmuskaat. Ben bij mijn vader, en die heeft niet veel wat er lekker door kan
L: smoothie, 100 gram diepvriesspinazie, 100 gram worteltjes, 130 gram kaki, 1.5 glas water + roggebroodje met pindakaas, en 2 plakjes kaas
T: 2 mandarijnen, glas spa rood
A: 350 gram spruiten
B: paardrijden, stalwerk, vanmiddag wedstrijd turnen.
D: Water, en vanavond nog een feestje dus geen idee of ik dan weer gekke dingen eet/drink. Plan is om rustig aan te doen, aangezien ik veel feestjes heb/had afgelopen week.
Vind het trouwens echt een leuk, leerzaam topic, geeft nog even een extra motivatie en fijn dat er meer mensen zijn die het leuk vinden erover te praten!
Horse_xx schreef:Dat is brood (Lijkt mee op cake)
Ingrediënten
1 cup gekookte quinoa
3 cup havermout
1 cup amandelmeel (ikzelf gebruikte de pulp van zelfgemaakte amandelmelk)
4 bananen
3 eieren
1/4 cup gemalen lijnzaad
1/4 cup chiazaad
Snuf keltisch zeezout
Snuf kaneel
1/2 tl baksoda
1tl appelazijn
1/2 cup walnoten
1/2 cup rozijnen
2 etl honing
Bereidingswijze
Verwarm de oven voor op 175 graden.
Doe de quinoa, havermout, amandelmeel bananen en de eieren samen in een kom en pureer dit (ik doe dit met de staafmixer, zodat alles fijn wordt).
Voeg de baksoda en appelazijn toe en roer goed door.
Voeg vervolgens de lijnzaad, chiazaad, walnoten, honing en rozijnen toe en roer het goed door.
Doe alles in een ingevette bakblik.
Plaats het power bread ongeveer 40-50 minuten in de oven (kijk tussendoor even of het brood al klaar is). Sateprikker moet er droog uit komen, dan is het power bread klaar
Van http://www.voedzo.nl
fleur_yen schreef:Vandaag:
O: 1 kop cappucino, havermout (denk rond 25 gram), 5 aardbeien, klein handje zonnebloempitten, likje appelstroop, kaneel/gember/nootmuskaat. Ben bij mijn vader, en die heeft niet veel wat er lekker door kan
L: smoothie, 100 gram diepvriesspinazie, 100 gram worteltjes, 130 gram kaki, 1.5 glas water + roggebroodje met pindakaas, en 2 plakjes kaas
T: 2 mandarijnen, glas spa rood
A: 350 gram spruiten (gewogen toen ze rouw waren), vegaburger, klein drupje ketchup, en een kleine opscheplepel zelfgemaakt sausje met een uitje, 2 plakken cheddar, wat mosterd en een scheutje melk
B:paardrijdenlongeren, stalwerk, wedstrijd turnen. nog een behoorlijke tijd echt fanatiek staan dansen
D: Water, en vanavond nog een feestje dus geen idee of ik dan weer gekke dingen eet/drink. Plan is om rustig aan te doen, aangezien ik veel feestjes heb/had afgelopen week. paar glazen cola![]()
Vind het trouwens echt een leuk, leerzaam topic, geeft nog even een extra motivatie en fijn dat er meer mensen zijn die het leuk vinden erover te praten!
ChantalSmook schreef:Hmm mijn avond eten was heerlijkNoorse zalm, halve rode en halve gebakken ui met gestoomde brocolli, champignons en penne met wat rode pesto.
Zou het ook te smaken zijn met gewoon meel. en zonder appelazijn, chiazaad en walnoten? Dat heb ik namelijk niet n huis maar zou het best willen proberen morgen. Trouwens ik ben wel maar alleen dus zou het recept denk ik delen door 4.Horse_xx schreef:Dat is brood (Lijkt mee op cake)
Ingrediënten
1 cup gekookte quinoa
3 cup havermout
1 cup amandelmeel (ikzelf gebruikte de pulp van zelfgemaakte amandelmelk)
4 bananen
3 eieren
1/4 cup gemalen lijnzaad
1/4 cup chiazaad
Snuf keltisch zeezout
Snuf kaneel
1/2 tl baksoda
1tl appelazijn
1/2 cup walnoten
1/2 cup rozijnen
2 etl honing
Bereidingswijze
Verwarm de oven voor op 175 graden.
Doe de quinoa, havermout, amandelmeel bananen en de eieren samen in een kom en pureer dit (ik doe dit met de staafmixer, zodat alles fijn wordt).
Voeg de baksoda en appelazijn toe en roer goed door.
Voeg vervolgens de lijnzaad, chiazaad, walnoten, honing en rozijnen toe en roer het goed door.
Doe alles in een ingevette bakblik.
Plaats het power bread ongeveer 40-50 minuten in de oven (kijk tussendoor even of het brood al klaar is). Sateprikker moet er droog uit komen, dan is het power bread klaar
Van http://www.voedzo.nl
Eliine schreef:O: havermout met banaan, lijnzaad en tarwezemelen
T:eiwitshake, 2x vruchtenspeltbroodje
L: quinoa met aubergine en scrammbled eggs
T:groene smoothie, denk dezelfde als gister want de andijvie moet op, en als ik nog trek heb een vruchtennotenspeltbroodjeeiwitshake
A: speltpannenkoeken met spinazie en feta en nog2 of3 zoete met fruit of jam/appelmoes
T:boekweitgrutten met stroop
D: water en thee
B: dag 2 van ripped in 30, misschien nog iets met de paarden maar dat reken ik niet echt onder (intensief) bewegen
2000 kcal.
AllstarLove schreef:Sari, kun je niet een lijstje plaatsen? Zo krijgen wij er een beter beeld van en kunnen we je eventueel tips geven?
LisErm94 schreef:Thanks Many
Jaa ik zit echt ontzettend lekker in mijn vel, tevreden met hoe ik eruit zie & sporten gaat ook ontzettend lekker. Hartstikke verslavend ook
Jij houdt het gezonde eten ook al erg lang vol trouwens! Ooit begonnen om af te vallen toch las ik een tijd geleden?
Ik ben net als laatste tussendoortje gegaan voor 120 gram cherrytomaatjes & 28 gram 85% pure chocolade