Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cheetahfan schreef:Koop dan wel verse op de markt of bij de kaasboer/groenteboer/slager. Die zijn veel lekkerder dan die uit de winkel, en er zit waarschijnlijk ook minder troep in.
Cheetahfan schreef:Cayenne&knakker Ik heb 's ochtends geen tijd om hrtvte koken of een half uurtje te laten staan, dus moet het wel de avond van te voren doen.
Judith:Aaah, ik vond het anders smaken.
Ligt waarschijnlijk aan mij dan.
Cayenne schreef:Ben eigenlijk verbaasd dat zoveel mensen het een hele nacht in de koelkast laten staan. Ik zet het drie kwartier van tevoren klaar en eet het dan zo opDan is het ook zacht, maar hoe zacht is het dan na een hele nacht in de koelkast?
Menino schreef:Cayenne schreef:Ben eigenlijk verbaasd dat zoveel mensen het een hele nacht in de koelkast laten staan. Ik zet het drie kwartier van tevoren klaar en eet het dan zo opDan is het ook zacht, maar hoe zacht is het dan na een hele nacht in de koelkast?
nah, wat mij betreft is het meer dat ik het 's ochtends meteen op kan eten. Heb 's ochtends echt geen tijd om het eerst te maken en dan nog een half uur in de koelkast te laten staan oid.
Verder proef ik weinig verschil idd![]()
En met water vind ik er echt een karton smaak aanzitten...![]()
Speculaas kruiden zijn er trouwens ook lekker door!
Ipv alleen kaneel...