Klinkt goed dames! Ik ga morgen een smoothie maken met paksoi, ananas, stengel bleekselderij en kiwi. Ik las dat je bij maca poeder af en toe een stop week moet inlassen, geldt ook voor chlorella. Ga ik dus maar eens doen, meestal gooi ik van alles een klein beetje door de smoothie namelijk.
Janneke2
Geplaatst: 22-12-13 19:18
Ik heb van maca begrepen dat er volkeren zijn die dagelijks veel maca eten. Dus wat dat betreft snap ik die stopweek niet. (Chlorella wordt wel gebruikt in reinigingskuren en dan kan afwisselend wel en geen chlorella zin hebben. )
Hoi dames ! Ik heb een vraagje voor jullie. Ik ben op zoek naar een sapcentrifuge. Nu had ik eentje gezien, maar ik heb er geen verstand van. Weten jullie of dit wat is ? http://www.bol.com/nl/p/philips-viva-hr ... ifications
Even een vraagje voor de ervaren groene smoothie drinkers. Wat gebruiken jullie precies om de smoothie te maken? Ik heb thuis een simpele blender. Milkshakes maken oid gaat hiermee prima. Laatst dacht ik ook een groene smoothie te maken, spinazi, banaan en appel. Maar het was echt een prut, allemaal stukjes, ik moest er gewoon op kauwen. Is dit wel de bedoeling? Komen jullie smoothies er uit met stukjes?
Mijne zijn meestal helemaal glad, maar hier hebben we wel net sinds een paar maanden een hele fijne nieuwe blender. Hoelang laat je het blenden? Want hier doet de 'smoothiestand' er dacht ik wel 1 of 2 min over geloof ik.
AvWShots
Geplaatst: 23-12-13 01:51
Hoe lang weet ik niet precies zeker wel 1.5minuut. Maar het werd met die spinazi gewoon echt een dikke drab incl stukjes. Mijn blender zal wel niet ok zijn hiervoor dan... Er zit ook geen smoothie stand op oid.
Time2Tri
Geplaatst: 23-12-13 08:44
Stukjes of velletjes heb ik ook niet in de smoothie ... De blender die ik heb maakt rond de 15.000 toeren . Meestan blendeer ik het fruit eerst , dan gaat de groente erbij en gaat hij op de smoothie stand .
Ik denk dat je er inderdaad water (of iets anders maar water is het gezondste) aan moet toevoegen. Dan doet de blender het ook beter, bij mij althans. Ik heb volgens mij een vrij simpele blender.
Ik heb voor het eerst rode bieten door mijn smoothie, smaakt best oké eigenlijk!
Ik heb een simpele blender en er zitten geen standen op of wat dan ook. Toch worden mijn smoothies erg glad. Eerst water toevoegen en zeker wel twee minuten laten blenden.
En Dani? Lekker? Hoeveel bleekselderij en basilicum gooi jij erin?
Time2Tri
Geplaatst: 24-12-13 11:39
Op het moment : 100 gr verse ananas 100 gr kaki 100 gr roma sla .
Dani_
Geplaatst: 24-12-13 11:57
Was wel okè. Moet erg wennen aan de smaak van macapoeder. Vandaag had ik twee stengels bleekselderij en maar een klein beetje basilicum, omdat mn plantje op was.