Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Deau schreef:Maartje_M schreef:Hebben jullie trouwens nog tips om avocado wat smaakvoller te maken?
Een ui en tomaat klein snijden, avocado fijn prakken en mengen met de ui en tomaat. Een teentje knoflook, peper, zout en verse peterselie toevoegen. Dit is echt heerlijk!
Nevony schreef:En nog een vraagje. Wat kun je eten tijdens het sporten dat gezond is, maar waar je toch energie van blijft houden? Ik heb snel last van futloosheid tijdens het sporten en dan eet ik vaak iets van suiker, maar dit wil ik natuurlijk liever vervangen voor iets gezonds, maar dat moet dus ook iets zijn waar je weer energie van krijgt. Fruit heb ik al eens geprobeerd (en dan vooral banaan) maar dat werkt helaas niet zo goed.
Toad schreef:Je kunt ook gewoon druiven eten voor druivensuiker? Dat lijkt me toch beter dan een Kitkat...
phormicola schreef:Toad schreef:Je kunt ook gewoon druiven eten voor druivensuiker? Dat lijkt me toch beter dan een Kitkat...
Als je heel snel behoorlijk wat energie nodig hebt, dan heb je gewoon niet genoeg aan fruit, helaas. Zelf heb ik problemen met misselijkheid als ik eet tijdens het sporten, dus dat is ook niet bevorderlijk. Maar ik ben het met je eens dat een Kitkat wrs niet de beste keuze is