Omg ik ben moe Laatste biscuit is nu uit de oven (wordt t meptaartje, hoeft alleen maar slagroom in) en die andere twee staan gevuld en afgesmeerd in de koelkast... Nu bekleden en dan versieren en helemaal in elkaar zetten..
Moet je ze alle drie voor vanavond nog bekleden? Voor hoe laat moet het af zijn? Respect als het lukt, ik het altijd al heel lang nodig voor één taartje! Moet ook wel zeggen dat ik altijd erg pietlutterig bezig ben hoor, hahaahaha!
Ja.. Zijn er nu 2 bekleed, alleen t meptaartje straks nog maar die wordt toch heel simpel. Ga em nu in elkaar zetten en verder decoreren. Ben blij dat ik alle boetseersels al heb
Als ik straks klaar ben, val ik als een blok in slaap denk ik... En jullie willen niet weten hoe mijn voet eruit ziet
Dikke voet van het staan? Ik ben heel benieuwd naar de resultaten!
IngridB
Geplaatst: 04-05-12 18:57
Nou ben benieuwd, heb net de prijs doorgegeven voor de taart die iemand wou bestellen, dus hoop niet dat ze te hard schrikt Het moest voor 35 personen zijn, dus dan kost het ook wat hé!
Patriciavt
Geplaatst: 04-05-12 19:17
Cinderella_ schreef:
Dikke voet van het staan? Ik ben heel benieuwd naar de resultaten!
Ja idd.. Ik heb 7 maanden terug mijn voet compleet verbrijzeld. Nu druk aan het revalideren ik loop nu 8 weken weer. Maar als ik te lang sta of te veel doe, dan krijg ik een olifantenpoot (incl de bijbehorende pijn)
Taartje begint wat te worden Ik vind em wel heel leuk
Oei, toevallig met de paarden gebeurd? (Zou zo maar kunnen!)
Ben eigenlijk wel benieuwd wat nou een beetje gemiddeld is om te vragen voor een taart zeg maar. Verschilt natuurlijk aan de wensen. Ik ben zelf altijd best wel een hoop geld kwijt voor een taartje, dat ik denk dat ik misschien wat verkeerd doe of zo, haahaha
meggiemeg
Geplaatst: 04-05-12 19:29
Heb net ook een taart afgeleverd: Ze wilde een taart die rustig was, niet teveel poespas en wat paars/rose tinten en een witte ondergrond. Ze liep er stralend mee weg. Was voor mij de eerste keer dat ik met letters heb gewerkt
Wie o wie kan een pikante tietentaart maken voor mijn man die 2 juni 30 wordt? Ik woon in Overijssel, Rijssen dus het moet wel te rijden zijn om de taart op te halen. Wie intresse heeft kan mij een PB sturen, wat de taart moet kosten en waar je woont. De vullig moet simpel en zoet zijn, bv cake met van die aardbeien kwark vulling, die verwende kerel van mij lukt geen 'stukken' in zijn eten zoals hele aardbeien.
Zo, deze is klaar Nu nog even het meptaartje afmaken en dan gauw de taarten wegbrengen (is gelukkig ook in Almere, moet morgen zelf om 9 uur al werken)