Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
bedankt voor de tip anyway!
maar hoop dat het dan nog steeds lekker is..
Maar ik ontbeet ook altijd met hagelslag en voelde me superflauw in mn hoofd als ik dat niet deed. Maar dat was bij mij gewoon een suikerverslaving, door al die geraffineerde suikers piekte mn bloedsuikerspiegel constant, en ik pakte dan weer geraffineerde suikers om dat op te vangen, en zo bleef ik bezig. De oplossing was gewoon rigoureus stoppen
En nu voel ik me juist licht in mn hoofd als ik wél hagelslag heb gegeten! Maar nogmaals, ik wil helemaal niet preken.
Hoop dat hij een beetje te doen is
want om frietjes te eten ben ik net nog wél iets te obsessief
tenminste, als ik dat bij mezelf zag toen ik nog op kamers zat en niet aan voeding dacht, en bij mn vrienden en studiegenoten.. En elke dag groente kan ook één hapje zijn en verder enkel slechte producten enzo.. Ben een beetje te sceptisch misschien..
.
Mijn vrienden eten eigenlijk ook bijna alleen maar witte pasta, shoarma of wereldgerechten
In wereldgerechten gaat natuurlijk ook groenten, maar gezond is het niet! Vandaar dat ik denk dat het artikel ook wel enigszins vertekent
Het hangt er maar net vanaf wat je gezond noemt.
heb studietijd trouwens thuis gewoond en ben na mijn studie snel gaan samenwonen

Heb net m'n lunch gehad en nu lekker chillen, voel me weer goed over mezelf
Veel plezier Phylos!
Neemt niet weg dat schoenen shoppen m'n favoriete bezigheid is
)
Jeetje! 
Nog een whey shake met water
), 70 gr zilvervliesrijst, citroensap om in te roerbakken.