phormicola schreef:Ik heb geen blender
Ik zou niet meer zonder kunnen, heb laatst ook een sapcentrifuge gekocht. Nog niet zo heel handig mee maar alleen het fruitsap is al goddelijk. Tips en recepten zijn welkom

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nadina schreef:phormicola schreef:Ik heb geen blender
Ik zou niet meer zonder kunnen, heb laatst ook een sapcentrifuge gekocht. Nog niet zo heel handig mee maar alleen het fruitsap is al goddelijk. Tips en recepten zijn welkom
ENOMIS schreef:Hoi! Mag ik me nog hier melden?Zie het topic nu pas!
Volg al een tijdje het hormoon balans 'dieet' van Ralph Moorman. Is soms wat lastig omdat je suiker moet laten staan maar eigenlijk gaat het heel goed!
Heb vandaag ontbeten met een smootie van hennepzaad, Chia zaad, cacaopoeder, kokosvet en verse sap van rode vruchten.
Verder 2 rijstwafels met hummus en kipfilet
Vind het niet echt een dieet zoals veel mensen over een dieet denken omdat de hoeveelheden er hier niet zo toe doen maar wel wat je eet. Puur, dus geen E-stoffen ed, en het liefst biologisch
Citaat:Alleen wil ik niet stoppen met de anticonceptiepil....en dat schijnt iig volgens Jesse dweilen met de kraan open te zijn..( had hem daar over gemaild)
Voltige96 schreef:Ik las hier de heletijd het woord split, dus ging het even op internet opzoeken en vroeg me af welke broden dan allemaal split zijn, vooral de donkere?
Mrijn schreef:Ik zag lekkere recepten voor sapjes voorbij komen. Ik heb ook een sapcentrifuge dus die zal ik binnenkort weer eens aan het werk zetten. Ik vind alleen het schoonmaken zo'n klus! Ik kwam gister een smoothie tegen die ik morgen eens wil proberen:
CITRUS SOJASMOOTHIE
Porties: 2
2 sinaasappels
1 grapefruit
1 limoen
½ blok tofu
2 eetlepels agavesiroop of honing
Pers al het fruit uit en doe het sap in de blender.
Snijdt de tofu in grote blokken en voeg dit bij het sap.
Voeg de agavesiroop of honing toe en blendeer het geheel tot een gladde smoothie.
Ik ben een beetje huiverig voor tofu, op een of andere manier. Het ziet er zo onsmakelijk uit![]()
Mijn menuurtje:
O: 2 super vezel appelmoesmuffins
T: smoothie van spinazie, kiwi, ananas en druiven![]()
L: tosti van 2 speltboterhammen met paprika/fetaspread en gegerilde courgette
D: Witlofsalade met avocado, appel en ei en een stukje vlees