ja ach..het gaat om het idee he...volgens mij nog zo n roze...en in ieder geval nuttiger als de kaarsjes die we voorgaande jaren altijd kregen of douchegel...
wij hebben gister het eerste deel van de verjaardag van ons zoontje gevierd, die is vandaag een jaar geworden. Dit was zijn taart voor gisteren, die van vandaag zal ik vanavond nog even showen Fotos was helaas geen tijd meer voor, dus die zijn even snel gemaakt in mijn ontplofte keuken
gevuld met 1 laag perenbavarois, een laag slagroom met stukjes stoofpeer en dijkjes en afgesmeerd met kaneelbc
Vraagje! Ik heb woensdag botercreme gemaakt, een deel gebruikt en de rest in de koelkast gezet. Kan ik het restant nog gebruiken? Het ziet er nog wel goed uit en ruikt ook niet vreemd of zo
Lisette, van harte gefeliciteerd met jullie zoontje! Eerste verjaardag en eerste kerst, en een práchtige taart erbij!!! Wauw! Daar zat wel een bult werk in denk ik? Mooi gedaan hoor!!
Lisette wat een mooie taart voor je zoontje(en nog gefeliciteerd). Ik vind vooral de sneeuwsterren(vlokjes) erg mooi. Hoe heb je dat gedaan? Verder wil ik iedereen fijne feestdagen wensen.
Ben hier niet heel vaak meer te vinden, scroll vooral bij om fotos te kijken, te veel snel lopende topics om te volgen
Ik heb gister voor kerst dit boek gehad:
en wauw, wat een creaties staan daar in, hele kunstwerken zijn het!
Zelf ook cupcakes gemaakt voor de kerst, foto komt nog wel, en morgen verjaardagstaart bakken voor mijn moeder, nog geen idee hoe ik hem wil hebben, maar dat zie ik morgen vanzelf wel
Even een eenvoudig tipje/aanradertje: ik heb net chocolate chip cupcakes gemaakt met een scheutje Grand Marnier door het beslag. En ik kan je zeggen: zaaaaaaaaaaalig
Gewoon 'heel ordinair' cakemix van de supermarkt, flinke schep echte cacao erbij, scheutje drank erin en mixen maar. Dan beslag in de ccpapiertjes, verbrokkelde stukjes chocola er op en een kleine 20 min in de oven op +/- 190 graden