Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kinke schreef:Frensie schreef:Ik ben benieuwd Polivy!
Mijn paard heeft een maand ergens in training gestaan en ik wil de mensen daar bedanken met cupcakes. Helaas heb ik beide polsen overbelast dus ik kan niet kneden met fondant. Ik wilde M&M's door de mix doen, dat kan gewoon, toch? Anders zijn het maar saaie cakejes. Zo'n toef botercreme vind ik te machtig.
Frensie,
je kunt ook een lekkere toef maken zonder botercreme, de vanilla frosting bijvoorbeeld, ik vind hem erg lekker en hij blijft goed in model (als je een spuitzak en mondjes hebt)
http://www.deleukstetaarten.nl/recept/9 ... +cupcakes/
Trouwens...10 a 15 minuten het bloem/melk mengsel doorkoken hoeft niet, gewoon zodra het is ingedikt laten afkoelen tot het lauw is.
Samantha_ schreef:Leuk die koekjes zeg!
moet ik ook eens maken, vind t wel erg leuk eruit zien zo! Hoe doe je dat nou precies, koekjes bakken, en hoe kleur/decoreer je ze dan?
Rinske schreef:Welke stencils zijn dat Kinke (als ik vragen mag )?
Kinke schreef:DramaQueen, leuk taartje, relief gebruikt zie ik. Klinkt ook als een lekkere taart, aardbeien zijn heerlijk
TinkerTom schreef:Grappig taartje Dramaqueen! Hij lijkt niet zo hoog?
Heb 2 afgesmeerde taartjes in de koeling staan, de ene is voor de status quo taart, biscuit is 1 laag choc en 2 lagen naturel gevuld met een laag kersenvlaai vulling en een laag chocomousse
Polivy schreef:Dramaqueen, voor een tweede taart heel erg netjes hoor! Ben benieuwd hoe je je gaat ontwikkelen. Kijk uit naar je komende taarten.