haha!mocht je nog een keer ene toetje zoeken, eton mess is erg makkelijk en met alle rode vruchten te maken
(wel wat toevoegingen uit de supermarkt...) Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
haha!
(wel wat toevoegingen uit de supermarkt...) suuzepuus schreef:Mja , gisteren had ik 1 framboos... wel een beetje triest om die toe moeten delen... hahaha
heb trouwens geen frambozen gebruikt maar aardbeien, gaat ook prima! of bessen kan natuurlijk ook. Lekker met uhm hoe heet dat spul, begint met man..... en je kunt het ook bij de kaas in het koelvak vinden. Beetje mengen met slagroom, jammie!!
Beetje teveel!
Tis hobby hé!

Volgens de zaadjesdoos kan je ze na 3 maanden na het zaaien oogsten......... lieke2 schreef:Eton mess heb ik gezien in masterchef Engeland geloof ik.
Radijzen, geen idee of ze veel water lusten of niet. Vind ze niet bepaald lekker.
Rucola lijkt me dat je dat gewoon zaaien, maar zeker weten doe ik dat niet.
Wanneer kun je de wortelen oogsten? En in een emmer, das ook nog eens een idee!

Wat jammer voor jullie....wij hebben vandaag de eerste uit de tuin geplukt en gegeten, heerlijk
!
Ik kom er bijna niet fatsoenlijk meer bij. Dat moet volgend jaar echt anders
)om de bloemkolen toe te dekken nu zij zelf met vakantie zijn. Ik houd niet van bloemkool, maar wil wel goed voor ze zorgen
Maar wat een stom werk, iedere keer buigen de bladeren terug en de harde wind van vandaag hielp ook al niet mee