Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
moyra schreef:jorika1986 schreef:Er was ooit eens een ijsje met aan de buitenkant een dun laagje chocolade en dan een laag vanille ijs en dan een ronde ''bros'' aan de binnenkant.
Ze hebben ze heel lang verkocht hier bij het zwembad, maar opeens niet meer te krijgen.
Zou alleen de naam van het ijsje niet meer weten, weet wel dat je hem niet kon eten zonder knoeien.
Zonder stokje en plat ?
jorika1986 schreef:Die was ook er lekker, maar in de ijsjes die ik bedoel zat een luchtige chocolade kern (zgn Bros).
_Nadia_ schreef:jorika1986 schreef:Die was ook er lekker, maar in de ijsjes die ik bedoel zat een luchtige chocolade kern (zgn Bros).
Jij hebt het over de Sky repen, die waren heel erg lekker (en ineens verdwenen)
https://www.youtube.com/watch?v=94GmvvKzGkU
Mirjamsel schreef:Chai tea van PickWick! Je hebt andere merken chai thee, maar ik wil deze
En ik mis ook de kaascroissant van de Hoogvliet! "Vroeger" in mijn middelbare schooltijd hadden ze een croissant met de kaas erin .. Die was mega lekker! En toen ineens was ie veranderd in kaascroissant royale..
Bellatrix schreef:Het klinkt raar maar ik at vroeger vaak kalfssoep van Honig. (en nee dat is niet van een kalf)
Maar ik kan die in geen enkele winkel meer vinden. Paar jaar terug nog bij de AH maar nu ook niet meer...als iemand tips heeft??